«Живий журнал» створив біржу блогерів - 13.03.2016 17:10 — Новини Укрінформ
«Живий журнал» створив біржу блогерів

«Живий журнал» створив біржу блогерів

523
Ukrinform
Користувачі «Живого журналу» (ЖЖ) отримали доступ до так званої «біржі блогерів» - спеціалізованого майданчику, за допомогою якого рекламодавці зможуть розміщувати рекламу у конкретних блогерів без посередників.

Про це повідомляється на сайті Life Journal.

Проект дозволить рекламодавцям пройти весь ланцюжок створення комунікаційної кампанії за декілька хвилин. Наприклад, вибрати авторів за тематикою і цільовою аудиторією (сервіс запропонує базу в 5000 блогерів), визначити формат співпраці, а потім простежити за всієї кампанією за допомогою системи звітності. Сервісне рішення забезпечує компанія DigitalMagic.

«Впровадження нового інструменту робить процес оплати і отримання грошей між сторонами максимально прозорим і швидким», - наголошується в повідомленні Rambler & Co (розвиває кириличний сегмент LiveJournal.com).

У свою чергу, підключаючись до «Біржі блогерів», автори можуть безпосередньо від брендів і отримувати запрошення в прес-тури, запити на тестування продуктів і послуг і так далі, щоб писати про це матеріали на сайті і заробляти гроші.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>