Комета Каталіна сьогодні максимально зблизиться із Землею

Відео 17.01.2016 12:39 1617

Комета "Каталіна" у неділю, 17 січня, максимально зблизиться з поверхнею Землі і стане доступна для спостереження жителям північних широт.

Як повідомляє "Ехо Москви", її можна буде розгледіти в аматорський телескоп.

Небесне тіло пролетить у ста десяти мільйонах кілометрів від нашої планети і ніякої небезпеки для її мешканців не несе, стверджують фахівці.

За їх словами, комета "Каталіна" має два хвости - пиловий, який розтягнутий вздовж орбіти, і іонний, спрямований від Сонця.

"Сьогодні її можна буде побачити в сузір'ї Великої Ведмедиці. Вчені зазначають, що комета не виправдала надій астрономів і не стала яскравою - вона видна тільки в телескопи або біноклі як "туманна пляма трохи зеленуватого кольору". У великі аматорські телескопи комету можна буде спостерігати аж до середини травня поточного року", - йдеться у публікації.

Наступного разу "Каталіна" з'явиться у внутрішніх областях Сонячної системи через кілька десятків тисяч років.

Комету відкрили в жовтні 2013 року учасники американо-австралійської дослідницької програми "Каталіна", на ім'я якої комета отримала назву. У листопаді 2015 року об'єкт завершив свій перший обліт Землі і пішов на зближення.

Фото: Martin Mobberley

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»