Facebook тестує оновлену систему збору коштів на благочинність
Укрінформ
Соціальна мережа Facebook оновлює систему збору коштів на благочинність і пропонує нові інструменти для некомерційних організацій.
На офіційному сайті соцмережі Facebook опубліковане повідомлення про те, що компанія впроваджує оновлені інструменти для некомерційних організацій, в тому числі вдосконалену систему збору коштів на благочинність.
Благочинні організації отримають можливість розміщувати на своїх сторінках у Facebook повідомлення про ту чи іншу благодійну акцію, і будь-який користувач, що вирішить відгукнутися на заклик, зможе за допомогою кнопки «Пожертвувати» (Donate) перевести кошти організаторам безпосередньо зі стрічки новин.
Наразі проходить тестування цих нововведень. В ньому беруть участь ще 37 організацій, серед яких Корпус Милосердя (Mercy Corps) та Всесвітній фонд дикої природи (World Wildlife Fund).