"Sports Talk Club": Майкл Шер виступив з лекцією онлайн

Укрінформ
У межах освітнього проєкту PM Education перед українським спортивним співтовариством виступив один з кращих маркетологів Європи, віцепрезидент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер.

Черговий Sports Talk Club, організований торговою маркою Parimatch за підтримки Tribuna.com і Xsport, був присвячений темі спортивного спонсорства.

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства понад 20 років. Серед його клієнтів не тільки міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P & G, VW, Subway, а й "зірки" світового футболу, включаючи пана Пеле.

Попри величезний міжнародний досвід, Майкл добре знає український ринок, оскільки він народився і навчався в Києві. Майкл в своїй лекції згадав про те, що спонсорство може бути в кілька разів ефективнішим прямої реклами і бренди шукають можливість "глибокого" зв'язку зі споживачами. Також важливо сьогодні розуміти: якщо у вас немає CRM - у вас немає майбутнього. І особливо важливий зараз комплексний аналіз завдання потенційного партнера і вміння мислити стратегічно.

Читайте також: Поновлення футбольного сезону в Бундеслізі можуть відкласти до 16 травня

"Ми раді, що українські клуби, ліги і федерації отримали можливість з перших вуст почути структуровану інформацію про те, як спілкуватися зі спонсорами і порівняти її зі своїм досвідом. Український ринок спортивного бізнесу порівняно молодий, тому міжнародні практики та поради дуже цінні. Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Ми ставимо перед собою завдання допомогти спортивної індустрії України стати сильніше після карантину і впевнені, що знання і професійні навички цьому сприяють ", - зазначив представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

Фото з відкритих джерел

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-