“Шахтар” розробляє власний бренд fashion-одягу
Укрінформ
Донецький футбольний клуб “Шахтар” розробляє власний бренд fashion-одягу “1936”, презентація якого відбудеться до кінця жовтня.
У лінії одягу та аксесуарів преміум-сегмента “Шахтар” також представить і моделі-трансформери. Про це повідомляє пресслужба “Шахтаря” в Instagram.
“Робота над лінією одягу, в якій буде представлено й моделі-трансформери, ведеться спільно з українським дизайнером Віктором Анісімовим. Логотипом нового бренда стане оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою клубу”, - йдеться в повідомленні.
Першу лінію одягу та аксесуарів преміум-сегмента в стилі Sport Couture буде випущено в лімітованій кількості.
Презентація бренда “1936” відбудеться до кінця жовтня.