Футбол: Ліга Європи УЄФА проведе ребрендинг перед новим сезоном

Футбол: Ліга Європи УЄФА проведе ребрендинг перед новим сезоном

Укрінформ
Перед новим сезоном Ліга Європи УЄФА проведе ребрендинг. Новий бренд приділяє більше уваги масштабу і динамічності турніру.

Про це повідомляє офіційний сайт УЄФА.

"Ключові елементи, такі як кольори і логотип, залишилися без змін, але візуальне вираження прийняло сміливіші й гострі риси. "Хвиля енергії", що зображає зв'язок між футболістами і вболівальниками, поступилася місцем поєднанню ламаних ліній і площин, яке візуально підкреслює подорож клубів по всій Європі", - йдеться у повідомленні.

Перероблена енергетична лінія запозичує ключові елементи у трофея Ліги Європи УЄФА і оживляє їх. В першу чергу - це ковані боки кубка, що сходяться під гострим кутом. Форма трофея також задає структуру і рух енергетичної хвилі, яка відображає злети і падіння клубів під час захоплюючої подорожі в Лізі Європи УЄФА.

Щоб повніше передати пристрасть і енергію матчів Ліги Європи УЄФА, був складений новий гімн. Надихаюча і потужна музика передає природу турніру. Вона поєднує сучасні та класичні елементи, віддаючи належне традиціям і заглядаючи в майбутнє. 

Читайте також: Переможець Ліги чемпіонів УЄФА "Реал" із Мадрида презентував нову форму

Символіка турніру з енергетичним розрядом використовується і в дизайні нового офіційного м'яча Ліги Європи УЄФА. Його оформлення висловлює динамічну суть турніру і подорож клубів по всій Європі.

Відзначається, що ребрендинг створить Лізі Європи УЄФА унікальну айдентику, яка знайде широке застосування в цілях просування турніру та підвищення престижу одного з найбажаніших і знаменитіших турнірів в європейському клубному футболі.

Фото: UEFA.com

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-