Футбол: Ліга Європи УЄФА проведе ребрендинг перед новим сезоном
Про це повідомляє офіційний сайт УЄФА.
"Ключові елементи, такі як кольори і логотип, залишилися без змін, але візуальне вираження прийняло сміливіші й гострі риси. "Хвиля енергії", що зображає зв'язок між футболістами і вболівальниками, поступилася місцем поєднанню ламаних ліній і площин, яке візуально підкреслює подорож клубів по всій Європі", - йдеться у повідомленні.
Перероблена енергетична лінія запозичує ключові елементи у трофея Ліги Європи УЄФА і оживляє їх. В першу чергу - це ковані боки кубка, що сходяться під гострим кутом. Форма трофея також задає структуру і рух енергетичної хвилі, яка відображає злети і падіння клубів під час захоплюючої подорожі в Лізі Європи УЄФА.
Щоб повніше передати пристрасть і енергію матчів Ліги Європи УЄФА, був складений новий гімн. Надихаюча і потужна музика передає природу турніру. Вона поєднує сучасні та класичні елементи, віддаючи належне традиціям і заглядаючи в майбутнє.
Символіка турніру з енергетичним розрядом використовується і в дизайні нового офіційного м'яча Ліги Європи УЄФА. Його оформлення висловлює динамічну суть турніру і подорож клубів по всій Європі.
Відзначається, що ребрендинг створить Лізі Європи УЄФА унікальну айдентику, яка знайде широке застосування в цілях просування турніру та підвищення престижу одного з найбажаніших і знаменитіших турнірів в європейському клубному футболі.
Фото: UEFA.com