Новий логотип

Новий логотип "Формули-1" може опинитись під забороною

Укрінформ
Власників "Формули-1" можуть змусити виплатити чималі гроші за продовження використання нового логотипу, оскільки він дуже нагадує товарний знак, під яким виробляють жіночі колготки.

Новий логотип був представлений наприкінці листопада. Оновлена емблема отримала суперечливі відгуки серед спільноти "Ф1" і загалом була зустрінута прохолодно, повідомляє motorsport.com

Попередній логотип використовувався протягом 23 років і представляв собою силует одиниці, створений скошеною літерою F з одного боку та динамічними горизонтальними смугами з іншого.

У його наступника літера F формується з вигнутої смуги, яка впирається у діагональну лінію, що символізує цифру один. Фанати назвали нове лого "жахливим" і "огидним", але, як з’ясувалося, це було не головним мінусом емблеми.

Минулого року подібний логотип використовувала компанія-виробник трикотажних виробів 3М. Представник 3М підтвердив Daily Telegraph, що його компанія не надавала "Формулі-1" дозвіл на використання цього дизайну: "Ми подали заявку на використання цього товарного знаку у США 20 лютого 2017 року. Ми не обговорювали можливість використання цього логотипу з будь-якою іншою стороною. Наразі наші юристи вивчають це питання".

В Європі товарний знак Futuro був зареєстрований у червні, і це дає перевагу 3М, оскільки власники "Ф1" подали заявку на нове лого чемпіонату лише в листопаді 2017-го. Європейська влада досі вирішує, чи реєструвати його. Використання нової емблеми "Ф1" може бути заблоковано європейськими владними органами.

Читайте також: "Формула-1" змінила логотип

3М може погодитися, щоб "Формула-1" продовжила використовувати новий логотип, але в обмін на грошову компенсацію. Це може призвести до ще більшого зниження призових виплат командам.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-