Новий логотип "Формули-1" може опинитись під забороною
Новий логотип був представлений наприкінці листопада. Оновлена емблема отримала суперечливі відгуки серед спільноти "Ф1" і загалом була зустрінута прохолодно, повідомляє motorsport.com.
Попередній логотип використовувався протягом 23 років і представляв собою силует одиниці, створений скошеною літерою F з одного боку та динамічними горизонтальними смугами з іншого.
У його наступника літера F формується з вигнутої смуги, яка впирається у діагональну лінію, що символізує цифру один. Фанати назвали нове лого "жахливим" і "огидним", але, як з’ясувалося, це було не головним мінусом емблеми.
Минулого року подібний логотип використовувала компанія-виробник трикотажних виробів 3М. Представник 3М підтвердив Daily Telegraph, що його компанія не надавала "Формулі-1" дозвіл на використання цього дизайну: "Ми подали заявку на використання цього товарного знаку у США 20 лютого 2017 року. Ми не обговорювали можливість використання цього логотипу з будь-якою іншою стороною. Наразі наші юристи вивчають це питання".
В Європі товарний знак Futuro був зареєстрований у червні, і це дає перевагу 3М, оскільки власники "Ф1" подали заявку на нове лого чемпіонату лише в листопаді 2017-го. Європейська влада досі вирішує, чи реєструвати його. Використання нової емблеми "Ф1" може бути заблоковано європейськими владними органами.
3М може погодитися, щоб "Формула-1" продовжила використовувати новий логотип, але в обмін на грошову компенсацію. Це може призвести до ще більшого зниження призових виплат командам.