Гол Мбокані "Карпатам" скасований правильно - Комітет арбітрів ФФУ

Гол Мбокані "Карпатам" скасований правильно - Комітет арбітрів ФФУ

Відео
599
Ukrinform
Комітет арбітрів Федерації футболу України (ФФУ) не знайшов помилки у діях арбітра матчу 14-го туру української Прем’єр-ліги між львівськими "Карпатами" і київським "Динамо", який відмінив гол Дьємерсі Мбокані.

"У часовій послідовності свисток арбітра лунає на 3 хв 01 сек, тобто чітко завчасно до подій, що відбулись згодом - порушення гравця № 44 (Артем Федецький – ред.) господарів та гол, що було забито футболістом № 70 гостей (Мбокані - ред). Тому все, що відбулося після свистка, є недійсним. Арбітр пояснює гравцям динаміку свого рішення щодо призначення штрафного удару за затримку нападника, скоєну проти захисника", - повідомляє офіційний сайт КА ФФУ

У кадр при повторенні відео крупним планом не потрапив епізод, в якому Мбокані затримав захисника львівського клубу Івана Лобая. Про це йдеться у звіті арбітра і підтверджено спостерігачем арбітражу.

Читайте також: Форвард "Динамо" Мбокані не зіграє проти "Янг Бойз" через проблеми зі стегном

Відео незарахованого голу Мбокані:

Нагадаємо, що у поєдинку 12-го туру української Прем’єр-ліги "Карпати" – "Динамо" (1:1) м’ячі на львівському стадіоні "Україна" забили Мякушка (на 55-й хвилині) - Віда (12).


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-