Георгій Зубко, голова оргкомітету чемпіонату світу з хокею в Дивізіоні ІА
Можна спрогнозувати, що на усіх матчах нашої збірної буде аншлаг
16.02.2017 09:00 3048

За 66 днів до старту в Києві хокейного чемпіонату світу в Дивізіоні ІА голова оргкомітету Георгій Зубко в межах прес-конференції для ЗМІ розказав про зроблене та презентував фан-зону турніру «Хокейне містечко». Нагадаємо, що чемпіонат світу-2017 в Дивізіоні ІА відбудеться в київському Палаці спорту з 22 по 28 квітня. За дві путівки до топ-дивізіону світового хокею посперечаються збірні України, Казахстану, Угорщини, Австрії, Польщі та Південної Кореї.

На початку заходу представник генерального партнера майбутнього змагання  ТМ «Parimatch» Вадим Місюра зазначив, що цей чемпіонат стане потужним імпульсом для розвитку українського хокею і спорту загалом, а також має позитивно вплинути на імідж  України. 

Укрінформ поставив кілька запитань Георгію Зубку.

- У це й досі важко повірити, що, незважаючи на сьогоднішні реалії, Україна отримала право провести такий престижний спортивний турнір. Як нам його довірили?

- Вважаю, що це диво. Нагадаю, що подібний чемпіонат мав відбутися в Донецьку в 2015 році. Але з об'єктивних причин Україна відкликала тоді свою заявку. Вочевидь, Міжнародна федерація хокею (IIHF) пам'ятала про це, і щойно у нас з'явилась можливість провести турнір, як нас підтримали. В травні 2016 року в Москві на конгресі IIHF українська заявка на один голос випередила заявку такої потужної хокейної країни як Австрія. А це багато про що говорить. Це і довіра, й оцінка хокейних заслуг України.

- Що вже зроблено на цей момент?

- Все йде за планом. 1 лютого розпочалася промокомпанія чемпіонату, і тепер нашу рекламу можна побачити по всьому Києву. Це 300 бігбордів, 100 сітілайтів і навіть цілий «хокейний» потяг у метро. На повну потужність запрацювали офіційний сайт і наша сторінка у Facebook. 14 лютого ми презентували нашу фан-зону під назвою «Хокейне містечко». А з 20 лютого розпочинаємо акредитацію журналістів.

- В чому унікальність «Хокейного містечка»?

- Ми дотримуємось формату шоу, тому ця фан-зона повинна як розважати, так і залучити до події якомога більше людей. Кожен має відчути себе частинкою великого спортивного свята. Фан-зона складатиметься з трьох локацій: площа перед Палацом спорту, холл арени та безпосередньо сама льодова арена. Усюди будуть великі екрани на яких в прямому ефірі транслюватимуть усі матчі чемпіонату. Серцем «Хокейного містечка» стане велика сцена. Там виступатимуть артисти, музиканти, проводитимуться конкурси, транслюватимуться фільми про хокей.

«Хокейне містечко» матиме 15 точок харчування. Функціонуватимуть спорт-зона, зона відпочинку та зона для дітей. Усі, хто матиме бажання, зможуть покататися на міні-хокейному майданчику, пограти в хокей на роликах, позайматися на хокейних тренажерах і подолати смугу перешкод. Маємо йти в ногу з часом, тому не залишаться осторонь і шанувальники кіберспорту. Вони також матимуть можливість позмагатися.

Окремо про зони фото. Їх буде кілька. Скажімо, в середині Палацу спорту можна буде сфотографуватися на пам'ять з хокеїстами та знаменитостями, що прийдуть на матчі. Там же плануємо відкрити тимчасовий музей історії українського хокею. Усі бажаючи зможуть продемонструвати власні таланти у хокейному граффіті. Перед кожним матчем на арені буде своя шоу-програма, виступатимуть діджеї та групи черлідингу (дівочі групи підтримки). Відкриття «Хокейного містечка» заплановане на 20 квітня, за два дні до старту турніру. Працюватиме фан-зона з 12:00 до 22:00.

- Скільки коштуватимуть квитки на матчі?

- Запланованого з 15 лютого підвищення цін на квитки не буде. Тобто, найдешевші перепустки на арену й надалі коштуватимуть 50 гривень. Відзначу, що 20 тисяч квитків вже продали. Левову частину придбали українські вболівальники. Попит стало високий, тож можна спрогнозувати, що на усіх матчах нашої збірної буде аншлаг. На решті поєдинків розраховуємо на 50% заповнених трибун. Якщо буде більше, вважатимемо, що цілком впорались із відвідуваністю турніру.

При цьому 4,5 тисячі квитків (300 на один матч) будуть соціальними. Тобто їх безкоштовно отримають діти, спортсмени, вболівальники, які на нашу думку повинні відвідати чемпіонат, але не можуть собі дозволити купити квиток. 

- Чи відомо - скільки до Києва на чемпіонат приїде гостей?

- Зараз цим активно займаються національні федерації та посольства країн, які є учасниками чемпіонату. Ми з ними на прямому контакті. Сьогодні можу сказати, що угорці вже замовили 2,5 тисячі квитків і кажуть, що замовлятимуть ще. Чимало планується вболівальників із Польщі та Казахстану. Вони наразі ще оформлюють свої заявки.

- Який бюджет турніру, і чи розраховуєте на прибуток?

- Загальний бюджет приблизно 20 млн гривень. З них 8-9 млн - це суто організаційні витрати. Розраховуємо, що держава покриє 6-7 млн витрат, решту - спонсори. Серед яких ТМ «Parimatch», компанії НВП «Дніпропроект» «LaufferGroup», мережа АЗС «КЛО», мережа ресторанів «Козирна карта».

Сьогодні не йдеться про якісь прибутки від чемпіонату. Хочеться, аби для початку все вийшло із задуманого. Скажімо, хочеться досягти високого відсотку реалізації сувенірної продукції. Тому ми ще думаємо над асортиментом, ціновою політикою. Дуже хочемо аби наші вболівальники побачили таке диво як 3D маппінг. Це аудіо-візуальне шоу на льодовому майданчику, яке має великий успіх в НХЛ. Але для цього потребуємо додаткового партнера, бо на це дороге видовище нашого бюджету не вистачить.

- Зважаючи на ситуацію в країні, не можу не запитати про безпеку турніру?

- Безпеку учасникам та гостям чемпіонату гарантуватиме держава. З цією метою ми активно співпрацюємо з СБУ та поліцією. Крім цього, на кожному матчі працюватимуть стюарди. Вони піклуватимуться про безпеку глядачів на трибунах.

- Відчуваєте «конкуренцію» з боку Євробачення, яке відбуватиметься в Києві за місяць після чемпіонату?

- Моя думка, чим більше подібних міжнародних заходів в Україні, тим краще для країни. Тому ніякої «конкуренції». Ми партнери, ми активно співпрацювали з командою,  яка донедавна займалась організацією Євробачення в Києві, і будемо активно співпрацювати з новими організаторами пісенного конкурсу. У нас спільна мета - довести, що Україна здатна на високому рівні проводити всесвітньовідомі заходи. А яким буде результат нашої збірної - то вже спорт, у якому повинен перемагати сильніший в чесній боротьбі.

Святослав Василик, Київ

Фото: Євген Любімов

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-