Українці стали частіше питати про вакцинацію у контакт-центрі МОЗ

Українці стали частіше питати про вакцинацію у контакт-центрі МОЗ

Укрінформ
Громадяни все частіше звертаються до контакт-центру МОЗ із питаннями про вакцинацію.

Як передає Укрінформ, про це на брифінгу сказав заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.

“Останніми днями ми бачимо збільшення кількості звернень до контакт-центру, пов’язаних з вакцинацією. 85% таких звернень ми отримали з приводу запису на вакцинацію — 17 507 дзвінків, 4% цікавляться, коли початок вакцинації, 4,02% цікавляться категоріями, які вакцинуються, і майже 2% цікавляться питаннями ефективності вакцини, це 393 звернення, 1,67% цікавляться питаннями, яка вакцина”, - розповів Кучер.

Він нагадав, що вся ця інформація є у відкритому доступі, зокрема, на порталі МОЗ “Вакцинація від COVID-19”.

Загалом, за даними МОЗ, із початку роботи контакт-центру надійшло 353 тис. дзвінків від громадян.

Кучер зауважив, що у тому разі, якщо оператори контакт-центру не мають певної інформації, або питання потребує додаткового вирішення, в кожному регіоні призначені відповідальні особи, які протягом 48 годин мають надати інформацію в контактний центр, а контакт-центр озвучить ії громадянину.

За словами Кучера, лідерами з опрацювання звернень, що потребують таких додаткових уточнень, стали Волинська, Житомирська, Луганська, Дніпропетровська, Харківська області.

Читайте також: МОЗ закликає записувати на вакцинацію своїх літніх родичів

Найнижчий відсоток обробки звернень громадян — у Вінницькій, Івано-Франківській та Київській областях.

Серед звернень громадян 29% - скарги на роботу сімейних лікарів, 33% - скарги на роботу лікарень, 11% скарги з інших питань, 7,9% - скарги на роботу лабораторій, 7% - скарги на роботу поліклінік та амбулаторій.

Як повідомляв Укрінформ, в Україні станом на 7 квітня лабораторно підтверджено 1 784 579 випадок COVID-19, з них за добу – 15 415.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-