Уряд хоче збільшити обсяг соціальної реклами про COVID-19

Уряд хоче збільшити обсяг соціальної реклами про COVID-19

Укрінформ
Кабінет Міністрів ухвалив внесення змін до закону «Про рекламу» щодо соціальної реклами, спрямованої на запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби CОVID-19.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

Як йдеться у пояснювальній записці до законопроєкту, метою є збільшення обсягу безкоштовної соціальної реклами, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби CОVID-19 на період здійснення заходів боротьби з гострою респіраторною хворобою CОVID-19.

Зазначається, що законопроєкт розроблено на виконання постанови Верховної Ради від 20 жовтня 2020 року «Про заходи протидії поширенню коронавірусної хвороби CОVID-19 та захисту всіх систем життєдіяльності країни від негативних наслідків пандемії та нових біологічних загроз» та доручення прем’єр-міністра щодо визначення на період здійснення заходів боротьби з гострою респіраторною хворобою CОVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, обов’язкового мінімального обсягу безкоштовної соціальної реклами в електронних і друкованих засобах масової інформації та порядку її розміщення.

Законопроєктом пропонується тимчасово розширити ефірний час, друковану площу, відведені для безкоштовної реклами, не більше зазначеного в частині четвертій статті «Закону про рекламу» для всіх ЗМІ – розповсюджувачів реклами.

Відмічається, що очікується позитивний вплив від прийняття законопроєкту, оскільки він дозволить: 1) підвищити обізнаність населення про епідеміологічну ситуацію щодо поширення CОVID-19 в країні та світі; 2) підвищити обізнаність населення щодо заходів запобігання поширенню респіраторного захворювання CОVID-19, спричиненого коронавірусом SARS-CoV-2; 3) мінімізувати негативні наслідки епідемії в усіх сферах життя українського суспільства.

Також очікується, що реалізація законопроєкту сприятиме збільшенню обсягу безкоштовної соціальної реклами, спрямованої на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби на період здійснення заходів боротьби з ГРВІ CОVID-19.

Читайте також: «Британський» штам коронавірусу виявили вже у 111 країнах – ВООЗ

Як наголошується у документі, законопроєкт має забезпечити соціальну та інформаційну підтримку для споживачів; сприяти зміні ставлення до заходів з попередження поширенню коронавірусної хвороби, підвищенню обізнаності населення про епідеміологічну ситуацію щодо поширення CОVID-19 в країні та світі, а також щодо заходів запобігання поширенню респіраторного захворювання CОVID-19. Також очікується вплив на суб’єктів господарювання - розповсюджувачів реклами використання ефективного інструменту інформаційного впливу на громадян; мінімізація негативних наслідків епідемії в усіх сферах життя українського суспільства. У короткостроковому прогнозі можливі витрати розповсюджувачів реклами, тож прогноз негативний. Натомість довгостроковий прогноз позитивний - збільшення реклами має стати ефективним інструментом інформаційного впливу на суспільство на період боротьби з гострою респіраторною хворобою CОVID-19.

В Україні за минулу добу зареєстровано 6 377 випадків зараження коронавірусом, одужали 5 687 людей. За весь час пандемії в Україні захворіло 1 416 438 осіб.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-