Програма медгарантій: НСЗУ пояснила, як правильно обрати вузького спеціаліста
Про це йдеться в роз'ясненні Національної служби здоров'я у Facebook.
"Із 1 квітня українці можуть отримувати послуги, які входять до Програми медичних гарантій, безплатно. Для цього потрібне електронне направлення або від лікаря первинної ланки – педіатра, терапевта чи сімейника, з яким підписана декларація, або від лікуючого лікаря. Лікар створює таке направлення в електронній системі охорони здоров’я. Вузького спеціаліста і конкретний заклад пацієнт може обрати самостійно, не спираючись на місце реєстрації чи фактичного проживання. Звернутись можна навіть у приватну клініку. Головне, щоб заклад мав договір із Національною службою здоров’я України", - йдеться в роз'ясненні.
Заклади, які мають договір з НСЗУ, можна подивитися на дашборді НСЗУ . Також дізнатись про них можна, подзвонивши до контакт-центру НСЗУ за номером 1677.
В НСЗУ наголосили, що у випадку, якщо пацієнту відмовляють у у безоплатній консультації за електронним направленням, необхідно:
1. Звернутись до головного лікаря медичного закладу.
2. Залишити скаргу на сайті Національної служби здоров’я, заповнивши електронне звернення.
3. Подзвонити за номером контакт-центру НСЗУ 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Оператор контакт-центру НСЗУ зафіксує факт порушення закладом умов договору з НСЗУ та допоможе правильно подати офіційне звернення.