Пресмарафон Зеленського вивів UA:Перший у лідери рейтингу — Аласанія
Про це повідомляється на сайті UA: Суспільне мовлення.
“Цього дня Суспільний мовник висвітлював перебіг пресмарафону Президента України. З 9:30 до 00:10 UA:Перший мовив у межах спецпроєкту “Тема дня” протягом більше ніж 14-ти годин, не перериваючись на рекламні паузи. На місці працювали журналісти UA: Суспільне мовлення, а в цей час у студії “Теми дня” ведучі разом із гостями — політологами й експертами в різних галузях — обговорювали те, що відбувалося протягом заходу”, - ідеться в повідомленні.
Як зазначається, трансляція пресмарафону в межах спецвипуску програми “Тема дня” збільшила показники слоту майже в п’ять разів за аудиторією 18+ (50+), у три рази за аудиторією 18–54 й майже у вісім разів — за аудиторією 18–54 (50+).
Спецвипуск програми “Тема дня”, у межах якого транслювали пресмарафон Президента України, переглянуло 2,6 млн глядачів, серед них 1,1 млн глядачів, які живуть у містах із населенням понад 50 тисяч осіб (50+), і 1,4 млн глядачів, що мешкають у містах із населенням менше ніж 50 тисяч осіб (50-).
Загалом за цей день суспільний телеканал UA: Перший переглянули 2,8 млн глядачів. Серед них 1,2 млн глядачів, які живуть у містах із населенням понад 50 тисяч осіб (50+), та 1,6 млн глядачів, що мешкають у містах із населенням менше ніж 50 тисяч осіб (50-).
Дані ТВ-панелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — Комунікаційний Альянс та представлені UA: Перший. Дані наведені для аудиторій 18+, 18+ (50+), 18+ (50-) за показниками rat%, shr%, cov#. Докладно — у глосарії ІТК.