Блер цікавиться освітніми змінами в Україні

Блер цікавиться освітніми змінами в Україні

Укрінформ
Україна зацікавлена у британському досвіді реформи системи освіти, у кращих практиках, що можуть запропонувати ті країни, які вже пройшли цей шлях.

Про це Міністр освіти і науки України Ганна Новосад заявила на зустрічі з прем’єр-міністром Великобританії 1997-2007 років, виконавчим директором Institute for Global Change Тоні Блером 14 вересня, повідомляє сайт Міносвіти.

“Ми вже розпочали реформу “Нова українська школа” на початковій ланці, однак зараз відчуваємо запит суспільства на пришвидшення реформи. Великим викликом є впровадження нових програм та стандартів на рівні базової та старшої школи – це більше вчителів, більше класів, більше інвестицій. Ми зацікавлені у кращих практиках, а також у досвіді, який можуть запропонувати нам ті країни, які вже пройшли шлях реформи освіти. Британія – одна з таких країн, саме за вашого лідерства ця реформа відбувалась, і нам надзвичайно цікавий цей досвід”, – сказала Новосад.

Тоні Блер відповів, що цікавиться освітніми змінами, які зараз відбуваються в Україні.

“Тема освіти для мене надзвичайно важлива і близька. І я б хотів, щоб наш досвід був корисним для інших”, – додав він.

Він наголосив, що реформа – будь-яка, не тільки освітня – “це технологічний процес, який потребує дуже чіткого набору підходів, якими вона впроваджується. Для цього команда, яка проєктує реформу, має мати чітке бачення шляху, яким потрібно пройти для досягнення результату”. Серед основних напрямів роботи при впровадженні змін в освіті Тоні Блер назвав роботу з підвищення кваліфікації вчителів, покращення їхніх лідерських якостей, автономію закладів.

Згадали також співпрацю України з The Tony Blair Institute for Global Change, зокрема у межах проєкту “Generation Global”. Так, команда цього проєкту вже впродовж 7 років працює в Україні, однак лише протягом останнього року розпочала співпрацю з МОН.

Читайте також: МОН буде реформувати дошкільну освіту

На сьогодні проєкт вже залучив понад 130 шкіл у найбільших містах України – у Харкові, Сумах, Полтаві, Дніпрі, Херсоні, Одесі, Черкасах, Львові. Загалом охоплено близько 13 000 школярів та 746 вчителів. Основний напрям проєкту – робота за існуючими системами для розвитку навичок викладачів та прищеплення критичного мислення та діалогу в учнів.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-