Реклами алкоголю на ТБ під час свят поменшало вдвічі - Нацрада

Реклами алкоголю на ТБ під час свят поменшало вдвічі - Нацрада

Укрінформ
Частка реклами та спонсорської інформації алкогольних брендів у новорічному ефірі українських телеканалів сумарно зменшилась майже вдвічі порівняно з минулим роком.

Про це повідомив член Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергій Костинський на своїй сторінці у Facebook.

“Національна рада і телеіндустрія досягли спільного результату — в ефірі українського телебачення удвічі зменшилася присутність алкогольних брендів. Обсяг спонсорства алкогольних брендів на екранах телеканалів в новорічні свята, порівняно з минулим роком, зменшився на 53%, а обсяг реклами алкоголю – на 23%”, - зазначив Костинський.

Читайте також: Вілкула та Ляшка “крутили” на радіо до того, як вони стали кандидатами - Нацрада

Водночас, за даними Нацради, частка ефіру саме зі спонсорською інформацією в загальному обсязі реклами та спонсорства становила 59%. Це на 12 відсоткових пунктів менше порівняно з минулим роком.

“Одним з індикаторів позитивних змін є те, що частка спонсорства зменшилася на користь частки реклами, щодо якої діють жорсткі обмеження. Так, реклама алкоголю забороняється на радіо і телебаченні з 6 до 23 години, тоді як спонсорство алкогольних брендів дозволяється законом упродовж всього дня”, - уточнив посадовець.

Член Нацради звернув увагу й на те, що спонсорська інформація не повторювала зміст реклами, як це часто спостерігалося в минулі роки, та не містила висловлювань і зображень, які використовуються виключно у зв’язку з рекламою алкогольних напоїв.

Відповідний моніторинг регулятор здійснював у період новорічних свят – 31 грудня 2018 року і 1 січня 2019 року. При цьому Нацрада проаналізувала ефір 12-ти загальнонаціональних телеканалів цифрового стандарту мовлення: «UA:Першого», «ICTV», «Інтера», «СТБ», «Нового каналу», «НТН», «1+1», «ТЕТ», «К1», «5 каналу», «України» і «М1».

“До речі, в ефірі «UA:Перший» реклами та спонсорської інформації алкогольних напоїв не зафіксовано взагалі. Як відомо, Суспільне мовлення свого часу відмовилося від трансляції подібних матеріалів”, - підкреслив Костинський.

За його словами, результати моніторингу засвідчили, що телерадіоорганізації дотрималися встановленого законом порядку розміщення реклами алкоголю і рекомендацій, якими регулятор керується в наглядовій діяльності з 1 жовтня 2018 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-