За участь у кампанії

За участь у кампанії "Європа починається з тебе" зірки не взяли жодної копійки — Джапарова

Відео
Укрінформ
Мінінформполітики розпочало кампанію "Європа починається з тебе" й випустило три відеоролики про європейські стандарти, які зняли за участю відомих виконавців — MOZGI, "Время и Стекло" та Мішель Андраде.

Про це повідомила перша заступниця міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова на прес-конференції в Укрінформі.

"Серія відеороликів та інформаційна кампанія мають на меті показати українцям, що Європа починається з кожного з нас. Торік ми популяризували Україну у світі, — це, зокрема, ролики "Україна — це Європа", які знімали в Дніпрі, у Львові та Києві і які зображували нашу країну як таку, яку потрібно відвідувати, в яку можна інвестувати. Цього року меседж, що європейська Україна починається з кожного з нас, це наше внутрішнє завдання", — підкреслила Джапарова.

Вона зазначила, що, насамперед, це виявляється в тому, що ми дбаємо про довкілля — зокрема коли їдемо на пікнік, то прибираємо сміття; що коректно паркуємо автомобіль; що не даємо хабарі; що прибираємо, гуляючи із собачкою, адже це спільний для всіх простір, зокрема й для наших дітей.

"Це епізоди, які стосуються життя кожного, але в яких і проявляється європейська свідомість... Це — про нові соціальні домовленості. Ці ролики мають задавати певні тенденції, вони показують, як має бути. Кампанія розрахована на свідомість людей у широкому загалі, щоб змінити ту дійсність, в якій ми живемо зараз", — сказала Джапарова.

Водночас вона подякувала учасникам проекту і наголосила, що зірок — це "MOZGI", "Время и Стекло" та Мішель Андраде — залучили для того, щоб увага до нього була ще більшою.

"Вони жодної копійчини за це не отримали. Тобто це для них був виключно соціальний проект. Вони його підтримали з метою привернення ще більшої уваги українців до таких свідомих речей, як "Європа починається з тебе". Це і Олексій Потапенко, і Олексій Завгородній та Надя Дорофєєва, і Мішель Андраде. Подяка Ірині Горовій та Олексію Потапенку — керівникам продакшн-студії", — зазначила Джапарова.

Читайте також: Воєнний стан потребує особливого ставлення до інформації – Золотухін

За її словами, ролики вже транслюються з 21 грудня на провідних українських телеканалах, а також у кінотеатрах. Загалом планується зняти близько десяти таких епізодів, решту з них буде реалізовано наступного року.

"Ми сподіваємось, що наступного року фабрика зірок буде відкрита до участі в таких украй важливих, цікавих соціальних проектах", — сказала вона.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-