В Укрінформі відбулася дискусія "Жінка в дзеркалі українських медіа"
Під час дискусії, зокрема, обговорено питання позиціонування жінки в медіа, висвітлення в ЗМІ діяльності жінок, які працюють у різних галузях. Учасниці наголошували, що за всієї різноманітності ЗМІ існує проблема висвітлення не лише питання гендерної рівності, але й чутливих для суспільства тем.
Круглий стіл "Рожеві окуляри. Жінка в дзеркалі українських медіа" / Фото: Мінченко Геннадій, Укрінформ"В 2019 році в ЄС будуть обговорюватися такі теми, як гендер та екологія. Ми розуміємо, що ці дві теми неминуче підхоплять якраз загальнополітичні медіа. З одного боку, більш широкий розголос, більша увага і залучення ширших аудиторій до таких резонансних тем. З іншого боку, це дасть більший рівень профанації цих тем. Нам доведеться говорити дуже простою мовою", — сказала головний редактор сайту "Жінки — це 50% успіху України" Леся Ганжа.
За її словами, необхідно шукати нові форми подачі такої інформації. "Треба говорити зрозумілою мовою з тим людьми, які не знають, що таке гендер і плутають це слово з ЛГБТ", — зауважила Ганжа.
Водночас, як зазначила директор програми "Жінки-лідерки" Олена Єна, українське суспільство в питання ріності прав жінок та чоловіків демонструє певний прогрес. За даними деяких досліджень, які вона навела, 73% чоловіків та 81% жінок сказали про те, що рівність між чоловіками та жінками для них є або надзвичайно важливою, або просто важливою.
Втім, Єна наголосила, що при формулюванні питань у цьому дослідженні автори свідомо уникали слова "гендер".
Директор програми "Жінки-лідерки" зауважила, що результати таких досліджень доводяться до політичних партій, і там розуміють, що це трендова тема.
"Дуже хотілося б побачити якісні зміни не коли кандидаток залучають в останній момент, тому що потрібно закрити квоту, а якась жінка є популярною у своїй громаді, а все ж таки тому, що вона є членкиня партії, яка її висуває", — наголосила Єна.