Новому телеканалу Мураєва відмовили в переоформленні ліцензії

Новому телеканалу Мураєва відмовили в переоформленні ліцензії

5962
Ukrinform
Супутниковому телеканалу «Максі-ТВ» за порушення програмної концепції Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження і відмовила в переоформленні ліцензії.

Таке рішення було прийнято у четвер на засіданні Нацради.

"Національна рада розглянула результати позапланової виїзної перевірки ТОВ «Наша Прага», м. Київ (супутникове мовлення, логотип «Максі-ТВ»), і застосувала щодо мовника санкцію «оголошення попередження» через недотримання умов ліцензії", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що Нацрада на підставі моніторингу ефіру телеканалу «Максі-ТВ» за 8 листопада 2018 року провела перевірку мовника, під час якої зафіксувала недотримання умов ліцензії в частині програмної концепції. Зокрема, телеканал взагалі не транслює культурно-мистецькі, науково-просвітницькі, розважальні, дитячі передачі та фільмопоказ. Крім того, не відповідає ліцензійним умовам формат каналу: замість культурологічно-розважального із фільмопоказом фактично є інформаційно-аналітичний.

У зв'язку з цим Нацрада оголосила телеканалу попередження і зобов’язала його упродовж двох тижнів привести свою діяльність у відповідність до умов ліцензії та чинного законодавства.

Читайте також: Нацрада оголосила попередження NewsOne і "ПравдаТУТ Київ"

Нацрада також відмовила компанії в задоволенні заяви про зміну програмної концепції і логотипа, оскільки в документах не було форми 3 про перелік пов’язаних осіб. Крім того, інший мовник – ТОВ «Наше медіа», с. Мамаївці Чернівецької обл., який має супутникову ліцензію, – володіє логотипом із таким самим описом, зареєстрований у визначеному законом порядку.

Нагадаємо, власником каналу "Максі-ТВ" є батько народного депутата Євгена Мураєва - Володимир Мураєв.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-