Агресія РФ проти України: МІП запускає інформкампанію у Буенос-Айресі

Агресія РФ проти України: МІП запускає інформкампанію у Буенос-Айресі

Фото
Укрінформ
Міністерство інформполітики в рамках саміту G20 у Буенос-Айресі провело інформкампанію щодо агресії РФ проти України попри те, що аргентинська рекламна компанія відмовилася розмістити необхідний 3D борд.

Про це перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова поінформувала на брифінгу в Києві, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Наша мета - показати, що відбувається, адже ми розуміємо, що світ не крутиться тільки навколо наших проблем, бо має свої. І тут треба розуміти, відчувати і знати, якою мовою з ним розмовляти", - сказала Джапарова.

За її словами, на 3D борді є посилання на сайт 100WHYS.ORG. Проект присвячений боротьбі України проти агресії Росії та покликаний розповісти світові правду про злочини російських окупантів. Відвідувачі сайту, який зазначений на борді, почують голоси дітей, котрі бачили жахи війни та постраждали від неї. Організатори кампанії звертаються до світу зі 100 риторичними запитаннями, які починаються словом "Чому?".

Відмова рекламної компанії розмістити борд не зупинила Мінінформполітики. Ініціатори привезли з Києва зменшену модель дошки, запустили цей процес та провели прес-конференцію. Велика кількість журналістів зацікавилася кампанією. Представники ЗМІ розпитували про напад Росії в Азовському морі та про очікування України від саміту великої двадцятки. "Так, цей борд ми не змогли розмістити, але увага до нас була ще більшою", - додала Джапарова.

Читайте також: Репресії в Криму повинні посилити санкції проти РФ - Джапарова

Як наголосив керівний партнер компанії CFC consulting Геннадій Курочка, українська сторона заздалегідь домовилася з аргентинською рекламною компанією щодо розміщення борду. І як тільки стало відоме місце проведення основних заходів саміту, одразу було підписано відповідний контракт, показано макет борду. "Але, на жаль, за 10 днів нам відмовили з невідомих причин", - сказав він.

Курочка вважає, що акція і прес-конференція були проведені не дарма, адже привернути увагу до цієї теми вдалося. Понад 90 різноманітних світових видань написали про це.

Зі свого боку Джапарова наголосила, що сайт 100WHYS.ORG і надалі працюватиме, доповнюватиметься інформацією, історіями. "Цей сайт буде постійно діючим, лінки на нього дало багато видань, а це значить, що люди заходитимуть туди, а він інформуватиме про те, що відбувається ", - додала перший заступник міністра.

Фото: Володимир Тарасов

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-