У Києві презентували 13 конкурсних проектів соцреклами для жителів Донбасу

Укрінформ
У фінал конкурсу ідей соціальної реклами для жителів Сходу України, оголошеного Міністерством інформаційної політики та фестивалем соцреклами Molodiya Festival, відібрано 13 проектів.

Їх презентація відбулася в арт-хабі Укрінформу.

"Для участі в конкурсі були надіслані близько сотні робіт, але сьогодні фіналісти захищають свої проекти. Це 13 робіт. Ці презентації вони роблять для Міністерства інформполітики... Обрати певний проект має безпосередньо міністерство, орієнтовно за тиждень-два", — сказала співзасновниця Molodiya Festival Наталія Шевчук.

Один із проектів — від українського суспільно-політичного націоналістичного порталу "Сектор правди" — передбачає створення бот-додатку у Telegram із назвою "Україна на долоні". На його базі пропонують розвивати нове незалежне інтернет-ЗМІ, орієнтоване на молодь Донецької та Луганської областей. Через бот-додаток можна буде поширювати важливі інформаційні повідомлення, інформацію щодо працевлаштування і навчання на підконтрольній уряду території, кіноновинки, розповіді про культурно-мистецькі заходи в Україні тощо.

Читайте також: YouTube почав безкоштовно показувати популярні фільми

А, наприклад, громадська організація "Репортер Про" презентувала ідею соцреклами на телебаченні та в інтернеті, в основі якої лежать історії жителів Донбасу, які стали успішними у різних сферах, з детальними розповідями про шлях до успіху.

Автори найкращої ідеї мультимедійної соціальної кампанії, орієнтованої на жителів східних областей, отримають кошти на її реалізацію.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-