Біденко вважає фотовиставки  ефективними для презентації України за кордоном

Біденко вважає фотовиставки ефективними для презентації України за кордоном

465
Ukrinform
Формат візуального мистецтва дуже ефективний для презентації України за кордоном, оскільки він дає змогу поєднати проблематику публічної дипломатії та промо держави.

Про це заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко на прес-конференції в Укрінформі на тему "Візуальний мистецький проект "Україна: Подолання".

"Формат візуального мистецтва, формат фотовиставок є дуже привабливим для презентації України за кордоном. Адже є певна складність - у публічній дипломатії ми говоримо про війну, але промо України все ж таки - про можливості, інновації, інвестиції. І місточок, що може це поєднати, - це в тому числі виставки на кшталт "Подолання", - сказав Біденко.

Він зазначив, що Міністерство інформаційної політики планує наступного року продовжити співпрацю з ініціатором проекту - благодійним фондом «Інститут громадської дипломатії», оскільки Україна однозначно має бути присутня в публічному просторі інших країн у формі візуального мистецтва.

Голова наглядової ради БФ «Інститут громадської дипломатії» Євген Рокитський поінформував, що проект «Україна: Подолання" виник минулого року. Спочатку фонд самостійно представив його в Брюсселі та ще у кількох країнах, а за підтримки Міністерства інформаційної політики України фотовиставка проекту була презентована в Чикаго (США), Сан-Франциско (США), Криниці Здруй (Польща) та Празі (Чеська Республіка).

Рокитський зазначив, що ці країни бути обрані тому, що мають як численні українські діаспори і велику кількість прихильників України, так і значну кількість вихідців з колишнього СРСР з не дуже дружнім до України менталітетом.

"Але ці країни є важливими, тому ми вважали за абсолютно необхідне попрацювати в їхньому інформаційному полі", - акцентував голова наглядової ради БФ «Інститут громадської дипломатії».

Він розповів, що виставка, в експозиції якої представлено 55 фотографій, адаптувалася під кожну країну, формат презентації у багатьох містах був відкритим - окрім галерей, її представляли і у відкритих просторах, інколи на площах, що давало змогу ознайомитися з нею людям, які, можливо, уперше чули про українську проблематику.

Голова правління БФ «Інститут громадської дипломатії», куратор проекту Олена Прокопенко у свою чергу поінформувала, що у виставці було використано фотоматеріали державних установ, у тому числі агенції "Укрінформ", і незалежних фотографів, зроблені спеціально для проекту та зняті раніше.

"Ми вже мали досвід представлення за кордоном візуальних мистецьких проектів на таку серйозну тематику, як події на сході України, і після багатьох поїздок з нашими іншими проектами зрозуміли, що є зацікавленість не тільки тематикою сходу, не тільки гострими проблемами України зараз, а й тим, як Україна живе, які її здобутки. І ми спробували показати наші успіхи - спортивні, мистецькі, долання особистої кризи людини на реальних прикладах. Я вважаю, що наша мета - не тільки донести нашу проблематику, а й розширити спектр, зацікавити Україною", - зазначила Прокопенко.

Відповідаючи на запитання кореспондента агентства про результативність проекту, голова наглядової ради БФ «Інститут громадської дипломатії» зауважив, що один проект "Україна: Подолання" не в змозі повністю змінити інформаційне поле в тих країнах, де був представлений.

Читайте також: Держава реалізовує бренд Ukraine NOW через світові медіа — Біденко

"Але він дозволив виявити "больові точки" в інформаційному полі цих країн щодо сприйняття України і намітити план подальшої роботи і стратегічних комунікацій у цих країнах, а також налагодити ланцюжок співпраці з іншими гравцями - не тільки Мінформполітики, а й МЗС та українськими організаціями, які там присутні. Я думаю, що наступні проекти, які ми проводитимемо в галузі стратегічних комунікацій за кордоном, будуть базуватися на тісній співпраці урядового і неурядового секторів як в Україні, так і за кордоном", - резюмував Рокитський.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-