Біденко нагородив переможців дизайн-батлу за промо для бренду Ukraine NOW

Біденко нагородив переможців дизайн-батлу за промо для бренду Ukraine NOW

Фото
Укрінформ
У рамках "Єдиного голосу" відбулося нагородження переможців он-лайн дизайн-батлу 2 Hours Design Battle за дизайн промо-сторінки для бренда Ukraine NOW.

Нагороди вручив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, який підкреслив, що головною складовою бренда Ukraine NOW є його відкритість і можливість використання будь-ким й будь-де, повідомляє Урядовий портал.

"Звичайні українці, які працюють у різних сферах, є агентами просування України через бренд Ukraine NOW, активно популяризуючи його. І це найбільший на сьогодні наш ресурс. Так, прекрасним прикладом став дизайн-батл, змагання з найкращого використання брендингу – в цьому і є сенс ідеї Ukraine NOW", - сказав Біденко.

Креативний директор студії Vintage Ольга Шевченко поділилася своїми цілями: зробити Україну – країною дизайну. Вона повідомила про роботу над сайтом бренду України Ukraine NOW.

Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету міністрів Роксолана Стадник нагадала, що бренд України Ukraine Now отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award у категорії Corporate Identity.

Бренд Ukraine NOW створений в рамках роботи Комісії з питань популяризації України в світі при МІП за участі експертів британського уряду. Розробником бренда виступила українська агенція Вanda.

Також сьогодні на урядовий "Єдиний голос" завітали гості з Великої Британії - колеги з Офісу комунікацій, які поділилися своїм досвідом проведення комунікаційних кампаній. Вони провели тренінг на тему "Цільовий сегмент" - як розділяти цільові аудиторії для більш ефективної комунікації".

Зокрема, Оїнкан Оніл-Ере, начальник відділу кампаній та маркетингу Міністерства житлового господарства, общин та місцевого самоуправління Великої Британії розповіла про теорію розмежування цільових аудиторій та головні аспекти складання комунікаційного плану, види аналітичних досліджень, як ефективно донести потрібні меседжі до кожної цільової аудиторії за допомогою відповідних медіа та ін.

Читайте також: Брендбук України: Біденко розказав про NOW-філософію

Під час практичної частини Оїнкан Оніл-Ере провела з учасниками "Єдиного голосу" кілька вправ на прикладі реформ, які впроваджуються урядом України, зокрема медичної та пенсійної.

Біденко нагородив переможців дизайн-батлу за промо для бренду Ukraine NOW

У свою чергу Алекс Федорчіо, заступник начальника відділу комунікацій у Агентстві Великої Британії з протидії тероризму, розповів про принципи розмежування цільових аудиторій, які використовувалися Лондоном у кампаніях з реагування на події в Солсбері. Він наголосив на важливості у вирішенні кризових ситуацій застосування принципів комунікації, головними в яких є координація, узгодженість, компетентність.

Фото: kmu.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-