Держава реалізовує бренд Ukraine NOW через світові медіа — Біденко
На цьому наголосив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко, який узяв участь у панельній дискусії «Платформа бізнес-нетворкінгу: Україна зараз» (Business Networking Platform: Ukraine Now) у рамках бізнес-форуму Український тиждень у Лондоні, повідомляє прес-служба МІП.
«Єдина комунікаційна платформа на основі бренду Ukraine NOW - відкрита, позитивна та спрямована на посилення інтересу до України в різноманітних сферах: ІТ, освітній, агропромисловій, креативних індустрій тощо. Тепер основна задача - послідовно і постійно реалізувати цей потенціал через медіа по всьому світу», - сказав Біденко.
У своєму виступі він зосередився на перевагах, які має комунікація на основі платформи єдиного бренду України.
В панельній дискусії також узяли участь директор Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Даніель Білак, керівник Офісу з просування експорту Мар'яна Каганяк, голова Unilever в Україні Василь Бовділов та співзасновник української IT-компанії SoftServe Ярослав Любінець.
Український тиждень у Лондоні (Ukrainian week in London) - український бізнес-форум, який проходить з 8 по 11 жовтня за участю представників бізнесу та урядовців України та Великої Британії.
Як повідомлялося, 10 травня Кабінет міністрів схвалив бренд Ukraine NOW, розроблений українською агенцією Banda в межах роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.
Брендинг Ukraine NOW у серпні отримав нагороду Red Dot.
Red Dot Design Award – міжнародна дизайнерська премія, яка існує більше 50 років.
Фото: МІП