“Чому НАТО?” - Інститут медіа готує освітню програму для українців

“Чому НАТО?” - Інститут медіа готує освітню програму для українців

397
Ukrinform
Переможцем тендера на організацію та проведення освітньої кампанії на тему "Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки" став Український інститут розвитку медіа.

Результати відкритих торгів розглянув 24 вересня тендерний комітет Держкомтелерадіо, повідомляє прес-служба комітету.

"Переможцем тендера визнано ТОВ "Український інститут розвитку медіа", яке запропонувало найменшу ціну на виконання цієї послуги - 2 млн. 499 тис. грн, водночас не зменшуючи обсягу завдань. Очікувана вартість закупівлі була 4 млн 120 тис. грн", - ідеться у повідомленні.

Як зазначається, не визначеним лишається переможець других відкритих торгів із закупівлі рекламних та маркетингових послуг - організації та проведення інформаційної кампанії щодо результатів впровадження реформ та інституційних перетворень в Україні як складової євроінтеграційного процесу.

Читайте також: В Україні проведуть конкурс на кращу публікацію про НАТО

Члени тендерного комітету зауважили, що лідер відкритих торгів, який запропонував найменшу ціну на виконання цієї послуги - ТОВ "Д.Ж.Е.М.", не відповідає висунутим кваліфікаційним критеріям, а документи, подані ним на тендер, - чинному законодавству. Пропозиції інших учасників відкритих торгів будуть розглянуті на наступному засіданні тендерного комітету.

В Держкомтелерадіо нагадали, що відкриті торги проводились за допомогою системи "ProZorro".

Проведення обох кампаній заплановано на жовтень-грудень 2018 року. Їх мета - підвищення рівня поінформованості та розуміння широкими верствами населення можливостей і перспектив, які відкривають для України процеси європейської та євроатлантичної інтеграції, утвердження в українському суспільстві свідомої підтримки вступу України в Європейський союз та членства України в НАТО.

Читайте також: До кінця року в Україні пройде чотири інформкампанії про інтеграцію до ЄС і НАТО

Кампанії передбачають створення і трансляцію циклів тематичних теле- і радіопередач, виготовлення тематичної інформаційної продукції (відео-, візуальної, друкованої) та розміщення її в ефірі загальнонаціональних та регіональних ЗМІ, у соціальних мережах, громадських місцях. Вони охоплять усі регіони України, крім тимчасово окупованих територій.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>