По той бік новин: журналістам пропонують конкурс матеріалів із розпізнавання фейків

По той бік новин: журналістам пропонують конкурс матеріалів із розпізнавання фейків

Укрінформ
Журналістам регіональних ЗМІ південних і східних областей пропонують узяти участь у конкурсі матеріалів щодо підвищення рівня медіа-грамотності населення, розпізнавання фейків та протидії інформаційним маніпуляціям.

Про це на засіданні круглого столу щодо роботи ЗМІ в умовах роздержавлення та децентралізації, який пройшов у НСЖУ, розповіла редактор інформаційної кампанії «По той бік новин», проекту Інституту розвитку регіональної преси, Альона Романюк, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Інститут розвитку регіональної преси та проект «По той бік новин» запрошують журналістів та блогерів з південних та східних областей - Одеської, Миколаївської, Запорізької, Херсонської, Донецької, Луганської та Дніпропетровської - на конкурс ідей та матеріалів з медіа-грамотності. Тому що розвиток критичного мислення, вміння розпізнавати фейки, відрізняти брехню від правди зараз дуже важливі, особливо перед виборами, особливо - в умовах бойових дій, які ведуться зараз на сході України. Важливо розпочати цей процес, коли журналісти почнуть перевіряти інформацію», - сказала Романюк.

Читайте також: Геращенко пропонує українцям "голосувати кнопкою" проти фейкньюс

Вона зазначила, що 15 найкращих матеріалів будуть опубліковані на сайті Інституту розвитку регіональної преси. Переможці також отримають грошову винагороду у розмірі від 3 500 до 5000 грн - залежно від складності матеріалу та після його публікації чи виходу в ефір.

Журналістам запропонують на вибір 10 тем, серед яких, наприклад, розвінчання фейкової новини в своєму регіоні з поясненням мети та технології створення такої інформації, чи як розпізнавати фейкову інформацію у соціальних мережах тощо. 

Заявки на конкурс приймаються до 10 жовтня. Більш детальна інформація про умови конкурсу оприлюднена на сайті Інституту розвитку регіональної преси.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-