Крим та безпека на дорогах: за півроку МІП “дав життя” 15 інформкампаніям
Про це під час звітної прес-конференції заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Загалом ми провели за півріччя понад 15 загальноукраїнських комунікаційних кампаній, які максимально охоплювали всі канали комунікації - і радіо, і телебачення, і зовнішню рекламу, інтернет. Це були, звичайно ж, теми, важливі для держави. З одного боку - відзначення тих чи інших державних свят або подій, що стосуються України - бій під Крутами, проблематика Криму, День Конституції - такі питання, які сприяють національній єдності", - зазначив він
Біденко додав, що МІП за це півріччя вже встигло провести дві великі кампанії, присвячені безпеці дорожнього руху.
"Ми плануємо тільки збільшувати кількість соціальної реклами, тому що, на нашу думку, держава має комунікувати, надавати певні стандарти поведінки з громадянами через найпростіший технічний засіб - соціальну рекламу", - додав він.
Окремо держсекретар МІП як досягнення відомства у 2018 році назвав ухвалення єдиного бренду "Ukraine NOW".