Крим та безпека на дорогах: за півроку МІП “дав життя” 15 інформкампаніям

Крим та безпека на дорогах: за півроку МІП “дав життя” 15 інформкампаніям

Укрінформ
За І півріччя 2018 року Міністерство інформаційної політики реалізувало понад 15 інформаційних кампаній.

Про це під час звітної прес-конференції заявив державний секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Загалом ми провели за півріччя понад 15 загальноукраїнських комунікаційних кампаній,  які максимально охоплювали всі канали комунікації - і радіо, і телебачення, і зовнішню рекламу, інтернет. Це були, звичайно ж, теми, важливі для держави. З одного боку - відзначення тих чи інших державних свят або подій, що стосуються України - бій під Крутами, проблематика Криму, День Конституції  - такі питання, які сприяють національній єдності", - зазначив він

Біденко додав, що МІП за це півріччя вже встигло провести дві великі кампанії, присвячені безпеці дорожнього руху.

Читайте також: У Кабміні розцінюють нагороду бренду Ukraine NOW як визнання креативної індустрії

"Ми плануємо тільки збільшувати кількість соціальної реклами, тому що, на нашу думку, держава має комунікувати, надавати певні стандарти поведінки з громадянами через найпростіший технічний засіб  - соціальну рекламу", - додав він.

Окремо держсекретар МІП як досягнення відомства у  2018 році назвав ухвалення єдиного бренду "Ukraine NOW".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-