"112 Україна" заперечує одностороннє розірвання угоди з  Радіо Свобода

"112 Україна" заперечує одностороннє розірвання угоди з Радіо Свобода

704
Ukrinform
Припинення виробництва спільних програм телеканалом "112 Україна" та "Радіо Свобода" сталося за взаємною згодою сторін.

Про це заявив генпродюсер каналу Артем Марчевський, йдеться у повідомленні, розміщеному на сайті "112 Україна"

"Припинення співпраці з "Радіо Свобода" сталося за нашою ініціативою, але за взаємною згодою сторін, тому некоректно говорити про одностороннє рішення телеканалу припинити спільне виробництво. Ще 8 серпня між телеканалом "112 Україна" та "Радіо Свобода" було укладено додаткову угоду про припинення співпраці. Таке рішення пов'язане з запуском кількох нових проектів у наступному телевізійному сезоні, з вересня цього року", - зазначив Марчевський.

За його словами, рішення розірвати співпрацю з "Радіо Свобода" було прийнято у зв'язку із запуском на телеканалі нових телевізійних проектів у вересні.

"У новому сезоні в ефірі телеканалу "112 Україна" буде багато нових проектів власного виробництва. В тому числі, телепрограм на військову тематику, які надаватимуть об'єктивну інформацію з різних джерел - звітів СММ ОБСЄ та інших міжнародних організацій. Просимо не шукати в даному рішенні будь-якого політичного підтексту", - додав гендиректор каналу Єгор Бенкендорф.

Крім того, у керівництві телеканалу не виключають, що саме припинення спільного виробництва програм з "Радіо Свобода" стало причиною появи негативних матеріалів у ЗМІ про телеканал "112 Україна".

В один день, 20 серпня, на сайті "Радіо Свобода" вийшло дві публікації: перша під назвою "Канал "112 Україна" розірвав співпрацю з Радіо Свобода", а інша - "Хто купив телеканал "112 Україна"? (Розслідування)".

Зазначається, що телеканал розцінює ці публікації як пов'язані, як ті, що не відповідають дійсності та підготовлені з порушенням журналістських стандартів.

Читайте також: Канал “112 Україна” розірвав співпрацю з Радіо Свобода

Раніше "Радіо.Свобода" повідомило, що канал "112 Україна" з 20 серпня в односторонньому порядку розірвав з ними співпрацю. Про це представники телеканалу повідомили в офіційному листі американську Раду директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм.

Канал з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму Радіо Свобода "Донбас.Реалії", а у співпраці виходили щотижневі проекти "Воєнний Щоденник" і "Завтра".

Крім того, глядачі каналу також двічі на тиждень бачили відеоопитування, які кореспонденти "Радіо Свобода" проводили на окупованих територіях Донбасу.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-