Керівники телеканалів наполягають, аби за соціальну рекламу платили — Стець

Керівники телеканалів наполягають, аби за соціальну рекламу платили — Стець

2197
Ukrinform
Українські телеканали вкрай неохоче беруть для показу інформаційний продукт, розроблений будь-якими органами влади, навіть якщо це контент соціального характеру.

Про це в інтерв'ю порталу "Детектор медіа" заявив міністр інформаційної політики.

"У своїй роботі ми зіткнулися з тим, що вітчизняні телеканали вкрай неохоче беруть для показу інформаційний продукт, розроблений будь-якими органами влади, навіть якщо це контент соціального характеру. Як показує моніторинг, попри досить велику кількість роликів, зроблених наприкінці минулого року і в першому півріччі 2018 року, прохання МІП часто залишаються без уваги телеканалів або ж ролики розміщуються в нічний час", - пояснив Стець.

При цьому, за його словами, керівники телеканалів наполягають на поширенні соціальної реклами на платній основі.

"Наведу два конкретні приклади. Один стосується проблеми ситуативної, пов'язаної зі збільшенням ДТП, а другий - системної, у сфері запобігання та протидії корупції. Здавалося б, це актуальні для суспільства питання. Стосовно першого МІП розробило соціальну кампанію з гаслом "Зупинись! Згадай! Збережи життя!". Та коли ми звертаємося до телеканалів із проханням поширити цей контент у якості соціальної реклами, вони цей матеріал не беруть, а натомість хочуть, щоб він розповсюджувався на платній основі", - зауважив профільний міністр.

Разом з тим, він уточнив, в контексті співпраці з іноземними телеканалами "питання безкоштовного розміщення навіть не стоїть".

"Тому для ефективної реалізації напрямів діяльності МІП постала необхідність закупівлі ефірного часу на тендерній основі. Інакше ми втрачаємо найефективніший на сьогодні канал комунікації - телебачення", - сказав Стець.

Що ж до меседжів, які Міністерство планує просувати за допомогою реклами на телебаченні, то вони, зі слів керівника відомства, повністю відповідають тим цінностям та завданням, які передбачені Положенням про МІП, а також Планом дій уряду на 2018 рік.

Читайте також: Відключення за борги телеканалу UA: ПЕРШИЙ є неприпустимим — Стець

"Наприклад, для закордонної аудиторії ми готуємо інформаційні кампанії з просування України як цікавої країни можливостей - із використанням бренду Ukraine NOW. Це ролики туристичного спрямування й ролики для інвесторів. Для української аудиторії це буде інформаційний контент, що надаватиме об'єктивну інформацію про реформу в армії, освіті, медицині, сфері надання юридичних послуг", - конкретизував Стець.

Як повідомлялося, наприкінці липня Міністерство інформаційної політики оголосило тендер на 145 млн грн на послуги щодо створення і поширення інформаційних продуктів (розміщення і демонстрація інформації) у передових вітчизняних засобах масової інформації (на телебаченні), який триватиме до 18 серпня. Окрім того, 27 вересня має відбутися аукціон за тендером на закупівлю відповідних послуг на світових телеканалах (очікувана вартість закупівлі становить 26 млн грн).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>