У МІП розповіли, як просувають імідж України у світі
У цьому запевнив державний секретар МІП Артем Біденко на засіданні колегії Міністерства інформаційної політики України, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми запустили велику кампанії просування України в світі. Так, на телеканалі СNN транслювалися ролики про Україну",- сказав Біденко.
За його словами, крім того активною була робота МІП у рамках року Японії в Україні. "Ми провели багато кампаній в рамках цього проекту. Найгучнішим було створення фільму "Дякую" який отримав кілька нагород",- додав держсекретар.
Засідання колегії Міністерства інформаційної політики України / Фото: Шамкін Данііл, Укрінформ
Біденко також наголосив, що Міністерство намагалося реалізувати той елемент, якого так не вистачало раніше - загальноукраїнські соціальні кампанії. "Ми запустили повний цикл від створення роликів до роботи із телеканалами, агенціями, радіостанціями щодо поширення цієї інформації. Як приклад це робили " Дякую" та "Люби", які наприкінці минулого року всі бачили. І ми продовжуємо",- сказав він.
Артем Біденко нагадав, що МІП також працює над розвитком іномовлення, значно розширює покриття, залучає супутники.
"Коли нас запитують як ми встигаємо, ми таємничого усміхається, бо у нас є громадська рада, експертна рада, які роблять нас сильнішими", - додав він.