АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу

АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу

Укрінформ
ТОВ «Подорожник Київ» отримало від Київського територіального відділення Антимонопольного комітету обов’язкові для розгляду рекомендації щодо реклами «Стабільно низькі ціни».

Про це Укрінформу повідомили в юридичній компанії ADS Legal Group.

Антимонопольники визнали, що така реклама може ввести в оману споживачів, створивши в них хибне уявлення про низькі ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення, порівняно із конкурентами.

"Київське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які полягають у поширенні неправдивої інформації «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ» у зовнішньому оформленні аптечних закладів, шляхом приведення рекламної інформації у відповідність до вимог законодавства, а також рекомендувало усунути причини виникнення порушення і умов, що йому сприяють", - йдеться у повідомленні.

Як констатує тервідділення АМКУ, ТОВ «Подорожник Київ» розміщувало на аптечному закладі рекламний плакат, на якому великими зеленими та червоними літерами міститься напис «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», а нижче, дуже дрібним шрифтом, який є непомітним для пересічного перехожого навіть з незначної відстані, на білому фоні зеленими літерами міститься напис «*детальні умови та термін дії програми можна дізнатися на сайті www.podorozhnyk.com».

Читайте також: У Києві працюють над запровадженням "е-рецепта"

Як зазначило саме товариство, у рекламі малося на увазі, що за умовами довготривалої акції лише на визначені препарати встановлена ціна, що є закупівельною ціною без торговельної надбавки (або відпускна ціна нижча від закупівельної), а перелік таких препаратів знаходиться на сайті та в куточку споживачів. Відповідно, «низькі» ціни мали вказувати лише на те, що суб’єкт господарювання продає товари за собівартістю.

Однак, як встановили працівники відомства, споживач не має можливості ознайомитись з переліком лікарських засобів, які беруть участь у програмі «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», оскільки в аптечному закладі в куточку споживача не було ніякого переліку.

"А тому така реклама може стимулювати споживачів (покупців) до здійснення покупки саме в аптечних закладах товариства, оскільки може створювати хибне уявлення про те, що ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення в аптеках товариства є нижчими, ніж в аптеках конкурентів", - зазначили в ADS Legal Group.

Разом з тим, тервідділенням АМКУ здійснено порівняльний аналіз (за 72 найменуваннями) роздрібних цін (без урахування знижок) на лікарські засоби, що реалізуються ТОВ «Подорожник Київ» та конкурентами - ТОВ «Інтелекс» та ТОВ «Вітамін-1», чиї аптеки розташовані неподалік.

"За результатами проведеного аналізу орган Комітету встановив, що роздрібні ціни на деякі лікарські засоби, що реалізуються в аптечному закладі ТОВ «Подорожник Київ», вищі, ніж в аптечних закладах вказаних конкурентів", - повідомили в ADS Legal Group.

Таким чином, дії товариства можуть надавати переваги ТОВ «Подорожник Київ» перед іншими суб’єктами господарювання, зокрема, шляхом поширення неправдивої інформації про продукцію. А це вже порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», - поширення інформації, що вводить в оману.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-