АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу - 16.07.2018 11:45 — Новини Укрінформ
АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу

АМКУ попередив одну з аптечних мереж Києва через оманливу рекламу

1414
Ukrinform
ТОВ «Подорожник Київ» отримало від Київського територіального відділення Антимонопольного комітету обов’язкові для розгляду рекомендації щодо реклами «Стабільно низькі ціни».

Про це Укрінформу повідомили в юридичній компанії ADS Legal Group.

Антимонопольники визнали, що така реклама може ввести в оману споживачів, створивши в них хибне уявлення про низькі ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення, порівняно із конкурентами.

"Київське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які полягають у поширенні неправдивої інформації «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ» у зовнішньому оформленні аптечних закладів, шляхом приведення рекламної інформації у відповідність до вимог законодавства, а також рекомендувало усунути причини виникнення порушення і умов, що йому сприяють", - йдеться у повідомленні.

Як констатує тервідділення АМКУ, ТОВ «Подорожник Київ» розміщувало на аптечному закладі рекламний плакат, на якому великими зеленими та червоними літерами міститься напис «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», а нижче, дуже дрібним шрифтом, який є непомітним для пересічного перехожого навіть з незначної відстані, на білому фоні зеленими літерами міститься напис «*детальні умови та термін дії програми можна дізнатися на сайті www.podorozhnyk.com».

Читайте також: У Києві працюють над запровадженням "е-рецепта"

Як зазначило саме товариство, у рекламі малося на увазі, що за умовами довготривалої акції лише на визначені препарати встановлена ціна, що є закупівельною ціною без торговельної надбавки (або відпускна ціна нижча від закупівельної), а перелік таких препаратів знаходиться на сайті та в куточку споживачів. Відповідно, «низькі» ціни мали вказувати лише на те, що суб’єкт господарювання продає товари за собівартістю.

Однак, як встановили працівники відомства, споживач не має можливості ознайомитись з переліком лікарських засобів, які беруть участь у програмі «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», оскільки в аптечному закладі в куточку споживача не було ніякого переліку.

"А тому така реклама може стимулювати споживачів (покупців) до здійснення покупки саме в аптечних закладах товариства, оскільки може створювати хибне уявлення про те, що ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення в аптеках товариства є нижчими, ніж в аптеках конкурентів", - зазначили в ADS Legal Group.

Разом з тим, тервідділенням АМКУ здійснено порівняльний аналіз (за 72 найменуваннями) роздрібних цін (без урахування знижок) на лікарські засоби, що реалізуються ТОВ «Подорожник Київ» та конкурентами - ТОВ «Інтелекс» та ТОВ «Вітамін-1», чиї аптеки розташовані неподалік.

"За результатами проведеного аналізу орган Комітету встановив, що роздрібні ціни на деякі лікарські засоби, що реалізуються в аптечному закладі ТОВ «Подорожник Київ», вищі, ніж в аптечних закладах вказаних конкурентів", - повідомили в ADS Legal Group.

Таким чином, дії товариства можуть надавати переваги ТОВ «Подорожник Київ» перед іншими суб’єктами господарювання, зокрема, шляхом поширення неправдивої інформації про продукцію. А це вже порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», - поширення інформації, що вводить в оману.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>