Україні необхідно змінювати законодавство у сфері соцреклами — МІП
Таку думку висловив держсекретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко в ході круглого столу "Майбутнє соціальної реклами в Україні" в стінах Укрінформу.
"Законодавство в питанні регулювання поняття "соціальної реклами": треба міняти, але однозначно не в сферу введення квот, бо квотою на телеканалі "1+1", скажімо, ви не доб'єтесь того, що телеканал буде розміщувати рекламу, якісну і хорошу. Квотою, що тютюнова компанія сама зобов'язана зняти ролик і розмістити, ви не доб'єтесь жодного результату", - заявив він.
Він зазначив, що поняття "соціальна реклама" повинно бути уточнене, а також наразі необхідне чітке регулювання та введення додаткових заборон.
"Однозначно мають бути введені додаткові заборони, але вони мають стосуватись все-таки того, що соціальна реклама має перетворитись на продукт, який буде рівний серед іншої соціальної реклами. Тоді це зможе приносити кошти рекламним агенціям, приносити кошти медійним організаціям - і вони будуть зацікавленими на розміщення такої реклами і надавати знижки на соціальну рекламу, тому що кожен хоче бути соціально відповідальним", - додав Біденко.
Як повідомляв Укрінформ, в ході круглого столу "Майбутнє соціальної реклами в Україні" голова комітету ВР з питань свободи слова та інформполітики Вікторія Сюмар заявила про підготовку законопроекту щодо регулювання "соціальної реклами".