"Ukraine NOW" відкриває нові можливості для популяризації українських міст - МІП

Укрінформ
Єдиний бренд України відкриває нові можливості для популяризації українських міст та сіл.

На цьому наголосив державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко під час XIV Українського муніципального форуму, повідомляє прес-служба МІП.

«Зараз всі сили держави спрямовані на те, щоб змінити ставлення світу до України. Змінити сприйняття України як традиційної країни. Показати, що ми країна інноваційна, країна рівних та необмежених можливостей, країна ідей та стартапів. Країна невеликих міст, сіл, селищ, куди кожен іноземець може вільно приїхати, як для бізнесу, так і просто, щоб відпочити і побачити щось цікаве. Створення парасолькового бренду «Ukraine NOW» - це можливість говорити про Україну у світі єдиним голосом», - підкреслив Біденко.

Читайте також: Atlas Weekend: МІП запрошує відвідати Алею громадських організацій

Він додав, що уряд готує міжнародну кампанію з просування українських міст – Києва, Дніпра та Львова. «Ми маємо реалізувати той потенціал, який є у наших міст та сіл, маємо продемонструвати його світові. А парасольковий бренд допоможе суттєво спростити усі маркетингові активності», - зазначив держсекретар МІП.

Як повідомляв Укрінформ, 10 травня 2018 року Кабінет міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW», який був створений українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-