Деякі телеканали крутять до 70% "медичної" реклами

Деякі телеканали крутять до 70% "медичної" реклами

2043
Ukrinform
Від 30 до 50%, а подекуди і до 70% реклами на телеканалах становить реклама саме лікарських засобів.

Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав заступник міністра охорони здоров'я Роман Ілик, повідомляє кореспондент агентства.

"Фармацевтична реклама - найбільший сегмент рекламного ринку на телебаченні країни. За даними Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, від 30 до 50% реклами загалом на телебаченні - це реклама лікарських засобів та медичних виробів. На окремих, регіональних, телеканалах обсяг такої реклами складає близько 70%. Найбільшою проблемою реклами лікарських засобів є свідоме маніпулювання інформацією і про сам препарат, і про його властивості", - сказав Ілик.

Він розповів, що МОЗ протягом кількох годин одного дня провів свій моніторинг різних центральних телеканалів, які рекламували 45 лікарських засобів, з яких 2 були не зареєстровані як лікарські засоби, а були біологічно активними добавками, 6 - заборонені до рекламування в Україні.

"Тільки за 4 години вчорашнього моніторингу 12,5%  реклами лікарських засобів була реклама тих ліків, які є заборонені до реклами в Україні", - наголосив Ілик.

Читайте також: ТОП-10 продажів в аптеках: ліками вважаються лише три

Він зазначив, що така ситуація спонукає громадян до самолікування та пошуку інформації про хвороби в Інтернеті. Так, за даними соціологічних досліджень, які навів Ілик, 69% українських громадян займаються  самолікуванням, не звертаючись до лікаря. Це призводить до розвитку в подальшому ускладнень, особливо у людей з хронічними хворобами, і впливає як на показники інвалідності, так і на скорочення тривалості життя.

"Відсутність фахової своєчасної діагностики і контролю лікування - прямий шлях до тривалості життя, яка є сьогодні в Україні, а це на 10 років менше, ніж в ЄС", - наголосив заступник міністра. 


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-