UA: Суспільне звітує за рік роботи

UA: Суспільне звітує за рік роботи

592
Ukrinform
За рік роботи Національної суспільної телерадіокомпанії України обрано керівництво, реформовано структуру, оптимізовано штатну чисельність та змінено контент мовника.

Про це зазначається на сайті НСТУ.

"15 травня 2017 року виповнився рік як Наглядова рада Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) шляхом таємного голосування обрала шістьох членів правління Суспільного, запропонованих головою правління Зурабом Аласанією", - йдеться в повідомленні.

У НСТУ розповіли, що рік тому компанія складалася з 28 розрізнених державних мовників національного та локального рівня, окремих юридичних осіб, з роздутими штатами, мала контрольовану державою програмну політику, орієнтовану на виконання держзамовлення. Наразі це - публічне акціонерне товариство з незалежною програмною політикою, один український суспільний мовник з різними національними та регіональними платформами.

Крім того, за цей час відбулося розмежування творчої та адміністративної частини, проведено відкриті конкурси на посади керівників філій (менеджерів та продюсерів), у результаті яких вибрано 19 менеджерів і 22 продюсера. За даними мовника, серед вказаних керівників 22 жінки та 19 чоловіків, середній вік менеджерів - 36 років, продюсерів - 34 роки.

Також у НСТУ провели оптимізацію штатної чисельності: у жовтні 2017 року вона налічувала 7318 штатних одиниць, а у квітні 2018 року на майже 60% менше - 4510 штатних одиниць, майже 59% яких становлять творчі працівники.

Середня заробітна плата (з урахуванням премій, надбавок і виплат) за рахунок фінансової підтримки з державного бюджету) у лютому 2018 року в ПАТ "НСТУ" становила 7708 гривень.

Читайте також: НСТУ проведе додатковий відбір на посади менеджерів чотирьох філій

У мовнику запевнили, що зміни відбулися і в змісті продукту, що виробляється, у тому числі й регіональними філіями.

"Контент, що виробляється філіями та демонструється в ефірі регіональних каналів, також різнився за якістю продукту. При цьому, у системі суспільного мовника кожна з філій має одні й ті самі цілі та завдання, а до контенту запроваджені єдині стандарти якості", - зауважили в компанії.

Зазначається, що до змін у контенті також належать відмова від "токсичних" програм та "джинси"; створення Редакційної ради; конкурси (pitchings) для виробництва контенту; багатоплатформенний підхід; уніфікація сітки мовлення для регіональних філій; конвергентні новини.

До того ж, за даними НСТУ, уперше за останніх 20 років вітчизняне кіно з'явилося в сітці національного телеканалу на регулярних засадах у постійному щотижневому слоті, було відмовлено від політичної реклами поза межами виборчого періоду, запроваджено трансляцію та запис концертів з усього світу.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-