Українські транслятори «параду ДНР» замітають сліди

Українські транслятори «параду ДНР» замітають сліди

Блоги
1051
Ukrinform
Після того, як нахабно проводили на своїх ресурсах трансляцію Youtube-каналу "Телеканал "Оплот ТВ"

Адміністрація веб-сайту видання "Публичные люди" видалила сторінку на якій було розміщено трансляцію Youtube-каналу "Телеканал "Оплот ТВ", що 9 травня 2018 року транслював події, що відбувалися в окупованому Донецьку.

Сторінка знаходилася за цим посиланням.

На даний момент сторінку можна знайти в кеші пошукової системи Гугл за посиланням.

Скріншоти додаються.

За даними whois, адміністративне управління домену здійснює "Агентство "Форзац":

Administrative Contacts:
contact-id: com-af40-1
person: agenstvo Forzats
organization: agenstvo Forzats
e-mail: forzats@i.com.ua
address: Geotgievskiy per. 7 Kiev, Ukraine, 01034
address: Kiev
country: UA
country-loc: UA
phone: +380.442298171
fax: +380.442298171
mnt-by: ua.adamant
status: ok
status: linked
created: 2013-03-31 19:12:11+03
source: UAEPP

За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, кінцевим бенефіціаром ТОВ «Форзац», яке видає «Публічні люди», є Анастасія Хлапоніна. Вона ж є керівником компанії з 10 лютого 2017 року.

Крім того, трансляцію параду також вів веб-сайт видання "Корреспондент". Його адміністрація також видалила відео трансляції, залишивши саму новину.

Однак кеш Гугла також дає можливість переконатися, що посилання на "Оплот ТВ" та пропагандистський російський канал "Анна NEWS" були вставлені в матеріал.

Видання ж "Главред" навіть не стало видаляти відео на ютуб-канал "Оплот ТВ".

Також онлайн-трансляцію вів веб-сайт "Діалог", який також видалив цей матеріал.

І також можна знайти кешованоу копію цього матеріалу, щоб пересвідчитися у факті трансляції.

Дмитро Золотухін

FB

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>