Секретаріат омбудсмена не підтвердив факт витоку даних клієнтів "Нової пошти"

Секретаріат омбудсмена не підтвердив факт витоку даних клієнтів "Нової пошти"

583
Ukrinform
Витоку баз даних клієнтів "Нової пошти" не було.

Це підтвердила перевірка Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради з прав людини, повідомили Укрінформу в прес-службі “Нової пошти”.

"Склад персональних даних на скріншотах, що були в лютому 2018 року висвітлені у ЗМІ, відрізняється від тих даних, які обробляє ТОВ "Нова пошта" за допомогою своєї інформаційної системи. Такого висновку дійшли фахівці Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини внаслідок позапланової перевірки додержання законодавства про захист персональних даних в ТОВ "Нова пошта", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що під час перевірки в системі "Нова пошта" не було знайдено інформації про заявників, щодо яких начебто був витік даних, і про це Секретаріат омбудсмена зазначив у акті, складеному за результатами перевірки.

"За результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ "Нова пошта" інформація, висвітлена у ЗМІ щодо витоку даних з баз даних ТОВ "Нова пошта", підтверджена не була", - йдеться в акті.

Читайте також: Денісова домовились про співпрацю з Канадою в сфері запобігання катувань

У "Новій пошті" пояснюють, що інформаційна система компанії є програмно-технічним комплексом, за допомогою якого вона здійснює експедирування поштових відправлень. Пошук в інформаційній системі компанії можливий лише за номером експрес-накладної та/або номером телефону. Інформація про експедирування зберігається не більше 3 місяців, після чого програма видаляє їх автоматично.

"В результаті власних внутрішніх перевірок та аудитів ми внесли в систему компанії низку змін, що створило додаткові перешкоди зловмисникам. При цьому проведений комплекс заходів не є остаточним, у наших планах - комплексні заходи із захисту персональних даних, внутрішнього та зовнішнього аудиту безпеки, зміни архітектури. Увага до проблеми безпеки даних дозволила нам значною мірою розширити власну та залучити зовнішню експертизу, скористатися допомогою потужних компаній і структур з підтримки ІТ-безпеки. Ми також плануємо і надалі підвищувати рівень захисту даних наших клієнтів і найближчим часом повідомимо про додаткові результати цієї роботи", - прокоментував директор з інформаційних технологій "Нової пошти" Олександр Євстратов.

Раніше деякі ЗМІ повідомили, що дві актуальні бази даних клієнтів "Нової пошти" - на 500 тисяч осіб і на 18 млн записів - були виявлені в продажі у даркнеті.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-