Україна має виносити на зовнішню аудиторію більше позитиву - держсекретар МІП

Україна має виносити на зовнішню аудиторію більше позитиву - держсекретар МІП

Фото
Укрінформ
Україні у спілкуванні з іноземною аудиторією треба більше  уваги зосереджувати не на конфліктних питаннях, а на наших можливостях у створенні чогось нового і потенціалі нашої країни.

Про це заявив у виступі на дискусійній панелі "Як посилити рівень міжінституційної співпраці в зовнішній політиці?" державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко, повідомляє кореспондент Укрінформу. 

Дискусійна панель "Як посилити рівень міжінституційної співпраці в зовнішній політиці?" / Фото: Шамкін Данііл. Укрінформ

"Яку б (зовнішньополітичну. - Ред.) стратегію ми не обрали, те, що, умовно кажучи, у Берліні, Лондоні чи Нью-Йорку складно залучити місцевих експертів чи журналістів на якусь подію від України, є фактом. Ми зіштовхнулися з тим, що  можемо проводити будь-які виставки чи знімати будь-які фільми, але зацікавити іноземну аудиторію надзвичайно складно. Ми були в топі у 2014 році, але сьогодні ми лише одні з багатьох. Більше того, говорити про конфлікти їм не дуже цікаво, іноземна аудиторія все ж таки хоче говорити про можливості, про потенціал, про те, куди рухатися", - сказав Біденко.  

Читайте також: МІП розповіло, як популяризує українську книгу на Донбасі

Він зазначив,  що у спілкуванні зі світом ми як країна здебільшого зосереджуємося на конфліктних питаннях. Але Україна не є топовим гравцем світової політики, її проблеми у світі не вважають базовими та актуальними, а відтак наша країна не настільки цікава світові, як нам здається. 

"Тому і Міністерство закордонних справ, і наше Міністерство постійно говоримо, що давайте виносити (на іноземну аудиторію. - Ред.) щось створюче, щось неконфліктне, щось, що Україні вдається", - резюмував держсекретар МІП. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-