Мінінформ зняв зворушливі соціальні ролики
Відео
Укрінформ
МІП запускає серію роликів, спрямованих на зміцнення національної єдності
Міністерство інформаційної політики України запускає серію відеороликів у рамках соціальних кампаній, спрямованих на зміцнення національної єдності та консолідацію українського суспільства.
Про це інформує прес-служба міністерства.
"Люби" - соціальний відеоролик, спрямований на зміцнення національної єдності та консолідацію українського суспільства.
— МІП України (@MIP_UA) 20 декабря 2017 г.
Поширюйте ролик, діліться любов'ю з іншими.#МІП #мінстець #інформаційнаполітикаhttps://t.co/i08JXzTjMN
"Три ролики вийшли під назвами "Дякую", "Люби" та "Обніми" хронометражем 30 секунд для загальнонаціональних телеканалів у якості соціальної реклами, та хронометражем 45 секунд для розповсюдження у мережі Інтернет", - йдеться у повідомленні.
Раніше повідомлялося, що Міністерство інформаційної політики України запустило 30-секундний рекламний ролик про Україну в кабельній новинній сітці CNN.