Нацрада просить покарати "Авторадіо" та "Інтер" за незаконну рекламу - 14.12.2017 12:48 — Новини Укрінформ
Нацрада просить покарати "Авторадіо" та "Інтер" за незаконну рекламу

Нацрада просить покарати "Авторадіо" та "Інтер" за незаконну рекламу

2376
Ukrinform
Нацрада звернеться до Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики з вимогою вжити заходів до радіостанції "Авторадіо" та телеканалу "Інтер" у зв'язку з порушенням ними закону "Про рекламу".

Відповідне рішення ухвалено на засіданні 14 грудня, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Зокрема, регулятор встановив, що 9 листопада о 20:24 в ефірі "Авторадіо" реклама наприкінці блоку не була чітко відокремлена від інших передач із використанням слова «реклама». Більш того, у випусках новин о 07:59 і 18:00 ведучою було наведено інформацію рекламного характеру про споживчі властивості алкогольного напою та місцезнаходження виробника товарів, хоча відповідно до статті 22 закону "Про рекламу" забороняється реклама алкогольних напоїв на радіо та телебаченні з 06:00 до 23:00.

Керівництво радіостанції пояснило Нацраді, що одне з порушень сталося з технічних причин: пісня, яка звучала після рекламного блоку, перекрила слово "реклама".

Під час позапланової перевірки телеканалу "Інтер" регулятор зафіксував, що 24 вересня в ефірі транслювався рекламний ролик алкогольного напою у часовому проміжку з 22:52:33 до 22:53:03, що є порушенням закону "Про рекламу".

Керівник регіональної служби Inter Media Group Олександр Кравцов пояснив порушення  програмною помилкою при синхронізації ефірних і архівних даних. За його словами, в ефір мав вийти рекламний ролик телекомунікаційної компанії.

Читайте також: Нацрада перевірить «Радио Пятница» через порушення мовних квот

Спочатку Нацрада мала намір оголосити попередження обом ліцензіатам, однак після нетривалої дискусії було вирішено взяти інформацію про порушення до відома та звернутися Держспоживстандарту щодо вжиття відповідних заходів, адже саме цьому органу належить функція контролю і покарання за порушення вимог закону "Про рекламу".

Як повідомляв Укрінформ, позапланову перевірку ПрАТ "Телеканал "ІНТЕР" у зв’язку з виявленим порушенням Нацрада призначила 2 листопада. Тоді керівник регіональної служби Inter Media Group Олександр Кравцов сказав, що стався апаратний збій, і заявив про готовність провести внутрішнє розслідування.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>