У Держспоживслужбі розповіли, чого чекати від нового закону про ЖКГ
Про це йдеться на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
"У новому Законі передбачено, що виконавець послуги або управитель зобов'язаний прибути на виклик не пізніше, ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення від споживача. Інакше акт підписується споживачем та ще двома споживачами із сусідніх приміщень та надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом. Виконавцю послуги (або управителю) дається п'ять робочих днів, щоб відреагувати на скаргу (у старому Законі було три дні). Та якщо протягом 5 днів виконавець не надав відповідь на претензію, вважається, що він її визнав", - наголошується у повідомленні.
Комунальники платитимуть штрафи споживачам за неякісні послуги, або послуги, надані у неповному обсязі. Вони навіть мусять платити штраф на користь споживача за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт. Розмір штрафу визначається договором. Запроваджується перевірка якості житлово-комунальних послуг. Але порядок перевірки ще має розробити уряд, пояснюють фахівці.
Якщо послуги неякісні, споживач має право оформити акт-претензію. Таку практику передбачав і старий Закон про ЖКП. "Строки прибуття виконавців послуг на виклик визначалися договорами", - пояснили фахівці.
Як повідомляв Укрінформ, 9 листопада 2017 року Верховна Рада ухвалила новий Закон «Про житлово-комунальні послуги».