Базу

Базу "Конкурс" похвалили за "безпроблемну" вступну кампанію

Укрінформ
Організація і проведення вступної кампанії 2017-го повністю відповідали вимогам законодавства, а всі зауваження і пропозиції до роботи Єдиної державної електронної бази з питань освіти оперативно вирішувалися. 

Такий висновок зробила  тимчасова комісія, що проводила аудит вступної кампанії 2017 року та її забезпечення ЄДЕБО, повідомляє прес-служба Міністерства освіти та науки.

"Стосовно роботи ЄДЕБО, яка викликала більше за все скарг, комісія встановила: через стислі терміни розробки та розгортання програмного забезпечення бази під час його тестування неможливо було виявити ті недоліки, які з'явилися під час повномасштабної промислової експлуатації. Це призвело до певних технічних збоїв. Крім того, періодичне обмеження доступу користувачів до електронних сервісів ЄДЕБО виникало через реалізовані Інфоресурсом оперативні заходи, зокрема, в частині антивірусного захисту. Однак загалом у більшості випадків МОН та Інфоресурс забезпечили оперативне вирішення проблем, які виникали, що нівелювало негативний вплив зазначених факторів на підсумки кампанії", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: У МОН розповіли, коли запровадять ЗНО для студентів технікумів

Аудит тривав 7 тижнів. До складу комісії увійшли незалежні експерти, представники громадських організацій, аналітичних центрів, вишів, МОН, ЄДЕБО, УЦОЯО тощо. Вони аналізували вступну кампанію за трьома основними напрямами: нормативно-правове забезпечення, комунікаційний супровід та робота ЄДЕБО.

Зокрема, члени комісії вивчали розробку та затвердження Умов прийому, підготовку МОН і приймальних комісій до вступної кампанії, звернення на телефонні «гарячі лінії», електронні скриньки та поштові адреси, роботу інформаційної системи «Конкурс», вплив коефіцієнтів та додаткових балів на подолання прохідного бар’єру, роботу ЄДЕБО з точки зору вступників та вишів тощо.

Враховуючи досвід вступної кампанії 2017-го, на 2018 рік комісія розробила 15 рекомендацій для МОН. Більшість із них стосуються покращення комунікацій зі вступниками та приймальними комісіями. Так, йдеться про впорядкування та легкий пошук інформації для вступників на сайті МОН, створення у Facebook окремої тематичної групи, розробка блоків найбільш актуальних питань-відповідей для ключових аудиторій, покращення роботи гарячих ліній, навчання щодо роботи з ЄДЕБО для вишів, тренінги для приймальних комісій тощо.

Для вдосконалення програмного забезпечення ЄДЕБО найближчим часом буде створена робоча група, яка підготує зміни та доповнення до Техзавдання відповідно до змін в Умовах прийому на 2018 рік. Загалом робота системи має стати зручнішою для користувачів.

Повна версія довідки щодо аудиту вступної кампанії 2017 року доступна на сайті МОН.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-