Телеканал "Рада" цілодобово мовитиме у мультиплексі МХ-5

Телеканал "Рада" цілодобово мовитиме у мультиплексі МХ-5

639
Ukrinform
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення визначила телеканал "Рада" переможцем у конкурсі на вільне місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-5.

Відповідне рішення Нацрада ухвалила під час засідання у четвер, повідомляє кореспондент Укрінформу.

Упродовж трьох місяців до Нацради надійшло п'ять заяв на участь у конкурсі. Серед претендентів були державне підприємство «Парламентський телеканал "Рада"», ТОВ "УНІАН ТБ"; ТОВ "Гравіс" ("ПлюсПлюс"); ТОВ "Новини 24 години" ("NewsOne"); ТОВ "Інформаційне агентство "112-Україна" ("112").

Зрештою, переможцем було визначено телеканал "Рада", який мовитиме 24 години на добу. Нацрада видала ліцензію на 7 років.

Як повідомлялося, рішення про оголошення конкурсу на отримання ліцензії на мовлення з використанням вільного загальнонаціонального каналу мовлення багатоканальної телемережі МХ-5 Нацрада ухвалила 27 липня цього року.

Конкурсні умови передбачають, що частка соціально важливих програм (інформаційних та соціально-політичних) в ефірі має становити не менше 50% в загальному обсязі мовлення. До того ж, телеканал-переможець повинен буде проводити інформаційну рекламну кампанію щодо забезпечення населення засобами для прийому цифрового мовлення.

Читайте також: Нацрада оголосила попередження "Інтеру" за передачу про 12-річну породіллю

Конкурсна гарантія для претендентів на місце в МХ-5 становила 131 тис. 570 грн.

На конкурс було виставлено вільне місце в мультиплексі, за яким до відключення  був закріплений телеканал "Вінтаж" (ТОВ "Корона санрайс"). 20 липня Нацрада вилучила "Вінтаж" з МХ-5 за несплату провайдеру "Зеонбуд" послуги з розповсюдження цифрового ефірного сигналу.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-