Екс-посла США обурив сервіс МАУ - 18.09.2017 02:51 — Новини Укрінформ
Екс-посла США обурив сервіс МАУ

Екс-посла США обурив сервіс МАУ

1257
Ukrinform
Колишній посол США в Україні, експерт аналітичного центру Brookings Institution у Вашингтоні Стівен Пайфер поскаржився на переліт рейсом "Міжнародних авіаліній України".

Як повідомляє “Голос Америки”, своїм неприємним досвідом екс-посол, який відвідував конференцію YES у Києві, поділився у Twitter.

"Рейс "Міжнародних авіаліній України" 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж (checked bag fee), дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка", - написав Пайфер.

Читайте також: МАУ ввела плату за посадкові талони в аеропорту

Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.

"Маю віддати належне МАУ. Отримав від них e-мейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт МАУ відмовився його приймати", - зазначив Пайфер.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>