Екс-посла США обурив сервіс МАУ
Як повідомляє “Голос Америки”, своїм неприємним досвідом екс-посол, який відвідував конференцію YES у Києві, поділився у Twitter.
"Рейс "Міжнародних авіаліній України" 423: немає місця для ніг, шалені ціни на зареєстрований багаж (checked bag fee), дають лише воду. Наступного разу полечу літаком Lufthansa, якщо навіть буде одна зупинка", - написав Пайфер.
Колишнього дипломата обурило і те, що сайт компанії не прийняв його відгук про пасажирський досвід.
"Маю віддати належне МАУ. Отримав від них e-мейл з опитуванням про політ. Заповнив його та відправив. Сайт МАУ відмовився його приймати", - зазначив Пайфер.
Have to hand it to #Ukraine Int'l Airlines. Received email with questionnaire about flight. Filled out & sent. UIA site refused to accept. https://t.co/EgpKM9HLb1
— Steven Pifer (@steven_pifer) 17 вересня 2017 р.