Моніторинг ІМІ: найбільший "джинсовик" - місцева влада Дніпра

Моніторинг ІМІ: найбільший "джинсовик" - місцева влада Дніпра

Інфографіка
1428
Ukrinform
Найвищий рівень джинси у друкованих виданнях Миколаєва - в середньому 15% від загальної кількості матеріалів, у Дніпрі та Харкові - по 8% матеріалів. Серед онлайн-ЗМІ антилідером є Дніпро - 8% матеріалів з ознаками замовлення.

Такі результати моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), який провів Інститут масової інформації.

"Середній рівень джинси в регіональних друкованих ЗМІ в середньому за півроку склав 6%, а в онлайн-ЗМІ - 3% від загальної кількості матеріалів. Найменше таких матеріалів у Львові (2% у друкованих та 1% в інтернет-ЗМІ)", - йдеться в повідомленні.

Найактивнішими замовниками джинси в регіонах є місцеві чиновники та політики. Так, серед ОДА найбільше піариться Дніпропетровська на чолі з Валентином Резніченком, на другому місці - Запорізька ОДА та її очільник Костянтин Бриль, третє місце розділили Харківська ОДА та її голова Юлія Світлична з Полтавською ОДА та її головою Валерієм Головком.

Щодо замовних матеріалів на користь міських рад та міських голів - найактивніше джинсує Дніпровська міськрада та її голова Борис Філатов, на другому місці - Харківська міськрада, на третьому місці - міський голова Полтави Олександр Мамай та Полтавська міськрада.

Матеріали на користь народного депутата від "Опозиційного блоку" Олександра Вілкула зустрічаються у ЗМІ Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та Полтави.

З політичних гравців загальноукраїнського рівня зустрічаються партії "Опозиційний блок" (у ЗМІ Дніпра, Миколаєва, Харкова, Полтави, Запоріжжя), "Відродження" (у ЗМІ Запоріжжя, Харкова), "Радикальна партія" та її очільник Олег Ляшко (у ЗМІ Запоріжжя, Луцька), партія "Наш край" (Миколаїв).

Читайте також: Лідером із розміщення джинси у ЗМІ є Опоблок - Інститут масової інформації

Як зазначають в ІМІ, у червні-липні 2017 року зафіксовано зростання рівня джинси, особливо політичної.

Співвідношення політичної та комерційної джинси в середньому за 6 місяців склало 65% політичної на 45% комерційної в друкованих ЗМІ та 50% - 50% в онлайн-ЗМІ.

Моніторинг провели у місцевих ЗМІ протягом шести місяців 2017 року (січень, лютий, березень, квітень, червень та липень). До моніторингу включались по два друкованих та два інтернет-видання  кожного з десяти регіонів. Щомісяця моніторились усі випуски газет за тиждень та всі матеріали зі стрічки новин інтернет-видань за тиждень.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-