"Ускладнення" після вірусу: Ощадбанк попереджає про нову шахрайську схему

Укрінформ
Державний Ощадбанк попередив клієнтів про шахраїв, які, посилаючись на нещодавню кібератаку, від імені співробітників банку просять клієнтів надати персональні дані для нібито відновлення бази.

Про це повідомляє прес-служба Ощадбанку.

"Злочинці вирішили скористатися недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, начебто бази втрачено, і потрібно надати персональні дані для їх відновлення", - йдеться у повідомленні.

У фінустанові наголосили, що безпеку та конфіденційність усіх банківських даних, у тому числі клієнтських, збережено. У банку також додали, що співробітники Ощадбанку ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.

Читайте також: Україна стала першою ціллю принципово нового виду кіберзброї

"Будьте обачні і не продовжуйте розмову! Одразу ж кладіть слухавку і повідомляйте про такий дзвінок у контакт-центр банку", - додали у фінустанові.

Як повідомлялося, 27 червня хакери атакували ряд українських банків, енергетичних і транспортних компаній, а також органи влади, заразивши комп'ютери вірусом-здирником Petya.A. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-