Лідером із розміщення джинси у ЗМІ є Опоблок - Інститут масової інформації

Лідером із розміщення джинси у ЗМІ є Опоблок - Інститут масової інформації

670
Ukrinform
Лідером із розміщення прихованої реклами у всеукраїнських онлайн і друкованих ЗМІ є Опозиційний блок (37%).

Такими є результати дослідження Інституту масової інформації на предмет розміщення в матеріалів з ознаками замовлення у 10 інтернет-виданнях («Українська правда», «Ліга», УНІАН, Укрінформ, «Корреспондент», 112 канал, LB.ua, «Страна.ua», «Обозреватель» і «Цензор.нет») та шести друкованих виданнях («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «Дзеркало тижня», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Новое время»), що проводиться за підтримки Інтерньюз Нетворк. 

Також, згідно з результатами, багато джинси про Тернопільську ОДА і її голову Стапана Барну (15%) та лідера Радикальної партії Олега Ляшка (8%). По 6% джинси було розміщено на користь голови “Українського вибору” Віктора Медведчука та лідера “Народного фронту”, екс-прем'єра Арсенія Яценюка.

Крім того, як свідчать дані дослідження, поодинокі матеріали з ознаками замовлення виходили в центральних ЗМІ на користь лідера “Батьківщини” Юлії Тимошенко, УКРОПу, голови Харківської ОДА Юлії Світличної та її колеги голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченка.

“Найбільше з досліджуваних ЗМІ джинси розмістив УНІАН (28 матеріалів за тиждень), 112.ua (11 матеріалів), LB.ua, газети «Сегодня» та «Газета по-українськи» (по 7 матеріалів)”, - йдеться у повідомленні.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-