Балчун пояснив, чому в приміські електрички не влізти
Про це він розповів в інтерв'ю для Ліга. Бізнес.
"Кажуть, що ми поставили дуже мало вагонів. Потім виявляється, що з 100% тих, хто бажає їхати, квитки купили тільки 25%. Але, прогнозуючи заповнюваність, ми ж орієнтуємося на кількість реально проданих квитків. З системи ми бачимо напівпорожній поїзд, але фактично він заповнений, просто ніхто не купує квитки. Підсилити контроль? Так, але це питання правової бази", - говорить Балчун.
За його словами, є ще одна проблема. Так, приміські перевезення принесли компанії близько 4,7 млрд грн збитків торік. Водночас на контроль витрачається 150 млн грн.
"Виходить, що нам вигідно безкоштовно возити пасажирів приміських поїздів, тоді збитки скоротяться на 150 млн грн", - резюмував глава правління УЗ.