Суспільне: Аласанія хоче робити дитячі новини

Суспільне: Аласанія хоче робити дитячі новини

Укрінформ
Зураб Аласанія застерігає, що Суспільне мовлення не набере рейтингів у найближчі два-три роки, а щодо змін в ефірі, то вони можливі не раніше весни наступного року.

Про це кандидат на посаду голови правління ПАТ "НСТУ" заявив після презентації в Укрінформі своєї стратегії розвитку, відповідаючи на запитання членів наглядової ради Суспільного мовника.

"На жаль чи на щастя, і далі буде так, що канал не вискочить у першу "п'ятірку" за найближчі два-три роки. Країна не звикла до того, що показують на цьому каналі. На каналі багато чого змінилося. Люди ще мають звикнути до того, що він має такі цінності. Не найрейтинговіші програми там будуть і не найрейтинговіші теми там порушуватимуться", - зазначив Аласанія.

Водночас він застеріг, що не дозволить "торгувати рейтингами і штурхати Суспільне саме за рейтинги".

Відповідаючи на запитання, коли ж глядачі побачать зміни в ефірі Суспільного мовника, Аласанія відповів: "В найкращому випадку - навесні наступного року ви побачите нові програми. Не буває так швидко".

Він також розповів, як бачить напрямок роботи з дитячою та молодіжною аудиторією. 

"Як на мене, діти не дивляться телебачення, з дітьми треба працювати там, де вони є - це в інтернеті, в мережах і в мобільних. Я наполягаю на тому, щоб ми розвивали окремо тему інтернет-ігор спеціально для дітей", - сказав кандидат.

Водночас він додав, що запропонована ним команда правління наполягає на дитячих новинах.

"Це не означає, що ці новини ведуть діти. Але в них мова абсолютно інша - проста, зрозуміла мова. І ці новини, як не дивно, в Німеччині дивляться доволі багато дорослих. І ми спробуємо такий формат уперше зробити", - сказав Аласанія.

За його словами, не можна нехтувати і мультиками та просвітницькими програмами.

"В мене є плани працювати з науковцями, з музеями в Харкові і в Києві, які працюють з дитячою аудиторією, дуже просто пояснюючи хімію і фізику, і роблять це класніше, ніж телевізійники. В планах - запровадити щонайменше 2 програми з такими музеями", - зазначив він.

Щодо аудиторії з вадами слуху, то, за словами Аласанії, йому "не подобається, як у нашій країні все це побудовано".

"Ми просто кожен день маємо, навіть не помічаючи, робити титри. Це як "добрий день" має бути. І ми робили насправді таке. Зараз дуже хочу, щоб пройшов закон, за яким 100 відсотків має бути титровано", - сказав Аласанія.

Щодо мови жестів, то, за його словами, всі новини точно будуть із сурдоперекладом. "До решти програм треба думати, як підійти, бо в нас насправді немає стільки фахівців", - сказав він.

Загалом, як зазначалося, кандидат відповів на 27 запитань членів наглядової ради ПАТ "НСТУ". 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-