Аласанія презентував свою стратегію суспільного мовлення

Аласанія презентував свою стратегію суспільного мовлення

Укрінформ
Претендент на посаду голови правління ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України" Зураб Аласанія пропонує майже вдвічі зменшити штат НСТУ.

Це передбачено стратегією, яку він представив на засіданні наглядової ради ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України», де обирають голову правління суспільного мовлення, повідомляє кореспондент Укрінформу. 

«Запланована загальна чисельність співробітників по всіх підрозділах НСТУ 4225 людей, 4300, але така кількість є найменшою кількістю працівників, яка потребує підтримки цілодобового радіо- та телевізійного мовлення на 616 тисяч годин на рік з існуючим обладнанням та технікою. Модернізація техніки та технології дозволить зменшити кількість працівників до чисельності 3810. Менше просто неможливо», - заявив Аласанія.

Він додав, що нині штат усіх філій та підрозділів НСТУ становить 7225 людей з поточним коливанням кількості в 10-15 осіб щомісяця.

Презентуючи свою стратегію, Аласанія заявив, що завданням управлінської команди НСТУ є зміна контенту і реформування структури організації в цілому і структури управління зокрема. 

«Виходячи з цього структуру управління та реформування НСТУ пропонується збудувати у вертикальному та горизонтальному вимірах, починаючи з правління», - сказав кандидат.

Він вважає за доцільне розподілити функції НСТУ не за платформами мовлення, а за напрямками та зонами відповідальності. 

Пропонується також на період реформування створити жорстку адміністративну вертикаль, «що дозволяє розірвати багаторічні зв'язки місцевих управлінь з локальними адміністраціями міст і областей, а також руйнує ієрархію адміністративних впливів на контент, яка за багато років складалася всередині обласних мовників», зазначив кандидат. 

У контексті кадрової політики Аласанія пропонує запровадити атестацію працівників, «першочергова мета якої не є звільнення працівників, а просування тих із них, хто згоден і хоче покращувати свої навички, на кращі позиції, ніж вони займали до того».

До того ж, він планує запуск першого етапу кількісного скорочення не тільки людей, а й філій, і об'єднання їх у великих регіональних мовників. 

«В кінцевому результаті передбачається зосередити виробництво і мовлення СМ у 8-9 філіях обласних центрів з повноцінним бюро СМ у кожній області. А згодом - і корпунктами в районах», - сказав Аласанія. 

Він також пропонує приділити увагу регіональному мовленню. «Стратегічний підхід до регіонального виробництва у виробленні чесних і якісних 4-3 годин власного виробництва, серед яких точно місцеві новини, ранкова програма, програма для загальнонаціонального ефіру. Решту ефіру канал заповнюватиме стрічками, серіалами, спортивними змаганнями, які купуватимуться централізовано», - зазначив кандидат, презентуючи свою стратегію.

Як відомо, до участі у конкурсі на посаду голови правління ПАТ НСТУ допущено 8 осіб.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-