Нацрада відмовила «Радио Вести» в продовженні ліцензії

Нацрада відмовила «Радио Вести» в продовженні ліцензії

952
Ukrinform
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відмовила сьогодні київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у продовженні строку дії ліцензії на мовлення на частоті 104,6 МГц у Києві.

Про це повідомляє Детектор Медіа.

"У своєму рішенні Нацрада також вказала про необхідність врахувати київську частоту, на якій раніше мовило «Радио Вести», при оголошенні конкурсу", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що підставою для відмови стала наявність у радіокомпанії чотирьох не скасованих судом попереджень Нацради (усі санкції компанія оскаржує, але вони чинні):

17 липня 2014 року за порушення програмної концепції, а саме – запуск «Радио Вести» без погодження з регулятором.

24 липня 2014 року за заклики до пропаганди війни, пропаганду міжнаціональної ворожнечі в програмах «Эфир без правил», «Ланч тайм», «Вечерние новости», а саме – пряму мову терориста Олександра Можаєва на прізвисько Бабай та вислови ведучого про українську мову як «бандерівську» та мову «карателів».

12 лютого 2015 року за перешкоджання Нацраді у здійсненні контрольних і наглядових повноважень, а саме – неможливість отримати від радіостанції запис ефіру з інтерв'ю екс-заступника глави Адміністрації Президента Андрія Портнова, у якому вбачалися ознаки розпалювання ворожнечі.

24 листопада 2016 року за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-